Gutt2015Jente2016Lille2019
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberskatter 2016
Januar 2017
It's gonna be May 2019
Junibarna 2019
Noen her som har begge deler og vil dele noen erfaringer med meg?
Har hatt hyperemesis siden første trimester, og fikk i går påvist svangerskapsdiabetes
Har hele tiden fått beskjed av lege/jordmor/ernæringsfysiolog om å spise salt chip, drikke saft blandet med farris, spise pomfri, drikke sjokomelk og egentlig spise og drikke det eg klarer for å holde natrium nivåene og væskebalansen over nedre grense, så nå er eg veldig i villrede om hva eg skal fokusere på, å opprette holde natrium nivåer/væskebalansen eller kun holde meg til anbefalingene ved diabetes?
Skjønner ikke at eg har svangerskapsdiabetes, ingen symptomer, baby er litt under gjennomsnittet, sf-mål er under gjennomsnittet, manglende vektoppgang, ingen utslag på urin, ikke økt tørste eller trøtthet, kun den glukosebelastningstesten som gir utslag
Skal på kk i morgen for å få blodsukker måler 
Har hatt hyperemesis siden første trimester, og fikk i går påvist svangerskapsdiabetes
Skjønner ikke at eg har svangerskapsdiabetes, ingen symptomer, baby er litt under gjennomsnittet, sf-mål er under gjennomsnittet, manglende vektoppgang, ingen utslag på urin, ikke økt tørste eller trøtthet, kun den glukosebelastningstesten som gir utslag