Bilkjøring

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Nå er bilkjøring skikkelig ille her med lillebror. Nå er det ikke gråt lenger men hyling som en skulle tro noen mishandlet han. Uansett hvor mye mat han får før vi drar, ren bleie osv så begynner han en skikkelig desperat hyling når vi begynner å gjøre han klar for bilstolen allerede. Og da hyler han til vi er fremme dit vi skal. Nytter ikke å ta han ut og trøste for nå hyler igjen idet vi setter han i bilstolen igjen evt setter bilstolen i bilen. Nå er jeg skikkelig rådløs. Jeg må ut og kjøre ihvertfall 1 gang til dagen ifm levering eller henting av storebror i bhg.

Hvor gammel er han?
Har du sjekket han får låsninger?
Har du prøvd i et annet sete?

Han er 3 mnd. Har gått til kiropraktor og nå manuellterapeut og blir bare verre. Nakke/rygg er stiv sier dem. Har ikke prøvd annet sete da han er for liten til neste sete enda og vi har ikke råd til å drive å kjøpe nye seter for å sjekke om det er bedre. Har ett annet merke denne gang enn det vi hadde til storebror som også hylte i bilen så tviler egentlig på at sete er årsaken.

Æsj vi hadde det sånn vi også. Ett fullstendig mareritt:(.
"Heldigvis" var min veldig stor og tung, så ved 6 mnd byttet jeg ut maxi cosi setet med BeSafe sitt. Da ble ALT så mye bedre. Jeg TROR det var fordi han da kom høyere og fikk sett mer ut.
Hvordan sete har dere?

Æsj vi hadde det sånn vi også. Ett fullstendig mareritt:(.
"Heldigvis" var min veldig stor og tung, så ved 6 mnd byttet jeg ut maxi cosi setet med BeSafe sitt. Da ble ALT så mye bedre. Jeg TROR det var fordi han da kom høyere og fikk sett mer ut.
Hvordan sete har dere?
Vi har britax sitt. Hadde maxi cosi med storebror. Nå har storebror besafe han også:-). Nå skal vi ut på litt ærend til dåpen, gubben står utfor bilen og vugger på bilstolen for å prøve å roe han ned, det pleide å funke før, men nå er det håpløst. Skikkelig j****. Når jeg skal hente eller levere i bhg så må jeg bare ha tykke ører og kjøre med en hylende unge i bilen for å rekke bhg for ellers hadde vi aldri kommet frem. Men er grusomt. Og så frustrerende for føler jeg ikke kan gjøre noen ting fordi han bare hyler i bilen:-/

Han er 3 mnd. Har gått til kiropraktor og nå manuellterapeut og blir bare verre. Nakke/rygg er stiv sier dem. Har ikke prøvd annet sete da han er for liten til neste sete enda og vi har ikke råd til å drive å kjøpe nye seter for å sjekke om det er bedre. Har ett annet merke denne gang enn det vi hadde til storebror som også hylte i bilen så tviler egentlig på at sete er årsaken.

Hvis han bare blir verre når du har oppsøkt kiropraktor og manuellterapaut da hadde jeg gått til noen andre. Finnes det en naprapat i nærheten der du bor? Min eldste hylte sånn og han var nok stiv han og, men han er så stor at dette var før det ble så stor fokus på dette. Det hjalp da vi byttet til større sete, og ho hadde og Britax babysete, likte ikke det i det hele tatt.

Vi har britax sitt. Hadde maxi cosi med storebror. Nå har storebror besafe han også:-). Nå skal vi ut på litt ærend til dåpen, gubben står utfor bilen og vugger på bilstolen for å prøve å roe han ned, det pleide å funke før, men nå er det håpløst. Skikkelig j****. Når jeg skal hente eller levere i bhg så må jeg bare ha tykke ører og kjøre med en hylende unge i bilen for å rekke bhg for ellers hadde vi aldri kommet frem. Men er grusomt. Og så frustrerende for føler jeg ikke kan gjøre noen ting fordi han bare hyler i bilen:-/
Hva med noen leker,speil han kan sitte å sparke i eller leke med?

Hjelper det at noen sitter ved siden av han? Kan du ha han foran?

Uff. Så kjedelig. Ville kanskje også prøvd osteopat/naprapat og sett om det hjalp. Utrolig vanskelig det der. Han har speil og slikt?

Hjelper det at noen sitter ved siden av han? Kan du ha han foran?
Bak har vi ikke plass til en voksen med 2 barneseter. Blir litt for trangt. Og somregel kjører jeg alene med han. Usikker om det går an å skru av airbagen i bilen. Må høre med gubben:-).

Back
Topp