OT lek

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
93b1093907a2c2865c45a40f340aa922


Dette går visst muligens ikke for alle. Må ha på stavekontroll eller noe!

Her er min:

Rolleyes og jeg har ikke så mange råd dessverre ikke mulighet til å sove igjen

Ha ha!!
 
Men hvor mye den koster da så vet ikke om det er innafor budsjett.

Edit: tror seriøst det var siste hele setningen jeg skrev inne på bv? Merkelig..
Hvis jeg gjør det samme inne på meldinger blir det:
Hei! Jeg har kjempelyst til å komme på snap. Hei!
(...) :confused:
 
Prøvde igjen! Fikk: hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei hei

Haha :D
 
Men hvor mye den koster da så vet ikke om det er innafor budsjett.

Edit: tror seriøst det var siste hele setningen jeg skrev inne på bv? Merkelig..
Hvis jeg gjør det samme inne på meldinger blir det:
Hei! Jeg har kjempelyst til å komme på snap. Hei!
(...) :confused:
Haha! :D
 
Hei Ingrid og det er selvsagt litt sårt en del av det som er på
 
Hei og takk for at du har fått byttet til å være med på å få nummer to når jeg er ferdig med å få til å sove igjen om noen år

Haha! Nå trykket jeg tilfeldig på alle tre knappene og ikke bare den i midten (den i midten førte bare til hei igjen og igjen og igjen).
 
Hei igjen i morgen skal jeg gjøre det på tide å bytte ut berre ei flaske den første stunda eller noko sånt

Omg! Ser ut som jeg er en dreven nynorsk-tekster :cool::cool::cool:
 
Hei på deg selv også i år er det bare å holde ut som en god idé
 
Hei og takk for at du har fått byttet til å være med på å få nummer to når jeg er ferdig med å få til å sove igjen om noen år

Haha! Nå trykket jeg tilfeldig på alle tre knappene og ikke bare den i midten (den i midten førte bare til hei igjen og igjen og igjen).
Haha denne var fin;)
 
Hei og takk for at du har fått byttet til å være med på å få nummer to når jeg er ferdig med å få til å sove igjen om noen år

Haha! Nå trykket jeg tilfeldig på alle tre knappene og ikke bare den i midten (den i midten førte bare til hei igjen og igjen og igjen).
Hahaha! Åh, jeg ler så jeg griner :D Skulle ønske jeg også hadde sånn på iPhone :rolleyes:
 
"Det er ikke så mye verdt å vise frem syns jeg det er helt greit"

:D Da veit vi det!
 
Jeg har en del instrumenter og det er virkelig gull verdt å merke seg at det er noe du lurer på....

Åja :p
 
Hei kan du sende meg en tur til å snappe litt da jeg var på.....(måtte bare se fortsettelsen:p)vei til legevakten med en gang :wacky:
 
Hei og velkommen til oss på telefon i morgen tidlig på morgenen etter at jeg har vært på tur :p
 
Back
Topp