TUL i dag =)

Så herlig da! Kjenner jeg er pittelitt misunnelig, hadde vært fint å fått sett noe på en TUL her også :p Men får klare meg med doppler i uke 8 :)

Så herlig da! Kjenner jeg er pittelitt misunnelig, hadde vært fint å fått sett noe på en TUL her også :p Men får klare meg med doppler i uke 8 :)

Jeg er 7+0 i dag, nå som jeg VET at hjertet slår er det fristende å finne frem doppler en også, selvom jeg sikkert ikke hører noe så tidlig :)

Jeg er 7+0 i dag, nå som jeg VET at hjertet slår er det fristende å finne frem doppler en også, selvom jeg sikkert ikke hører noe så tidlig :)
Ja, det er en fantastisk lyd :D
Samboeren skal bli med på første kontroll når vi skal få høre, gleder meg nesten like mye til å se reaksjon hans som til å høre det selv :p

Min andre, hans første :) Gutten min er 7 snart, så babygreia er ny for han selvom han har papparollen inne ;)

Spennende :)
Sønnen min fyllte akkurat 2, men tenker at "det er så lenge siden" at det er spennende å skulle gjøre det igjen ;)

Spennende :)
Sønnen min fyllte akkurat 2, men tenker at "det er så lenge siden" at det er spennende å skulle gjøre det igjen ;)
Hehe ja, jeg føler det er så utrolig lenge siden, og mange har sagt at etter 7 år regnes man som førstegangsfødende igjen, håper da ikke det egentlig :p

Men mye er så nytt, ihvertfall på utstyrsfronten, gleder meg til å slå meg løs med shopping :D

Når kan man finne hjertelyden med doppler selv? :)

Gratulerer.

Back
Topp