Endelig kan jeg melde meg inn :)

Samme som oss, bare vår gutt er 6 og et halvt. :) føles merkelig å være gravid igjen, og begynne helt på ny, når de er så store!
Så koselig da, føles som jeg er den siste i verden som skaffer barnet mitt søsken noen ganger :p
Da blir det jo ganske lik aldersforskjell :) Ja det er herlig, men er så spent på om det blir veldig like eller ulikt som forrige gang :)
 
Så koselig da, føles som jeg er den siste i verden som skaffer barnet mitt søsken noen ganger :p
Da blir det jo ganske lik aldersforskjell :) Ja det er herlig, men er så spent på om det blir veldig like eller ulikt som forrige gang :)
Haha, enig! :p
Håper jeg får et noenlunde likt svangerskap som sist. Ikke noe nevneverdig voldsomt kvalm, kastet litt opp i perioder men anser det som normalt. Ingen snev av bekkenløsning og vannet gikk av seg selv 37+0! :) svangerskapskløe de to siste ukene derimot håper jeg at jeg IKKE får igjen, fikk en type som ga meg elveblest utslett på hele kroppen, så virkelig ikke ut, og vil sammenligne tilstanden med tortur! :arghh:
 
Haha, enig! :p
Håper jeg får et noenlunde likt svangerskap som sist. Ikke noe nevneverdig voldsomt kvalm, kastet litt opp i perioder men anser det som normalt. Ingen snev av bekkenløsning og vannet gikk av seg selv 37+0! :) svangerskapskløe de to siste ukene derimot håper jeg at jeg IKKE får igjen, fikk en type som ga meg elveblest utslett på hele kroppen, så virkelig ikke ut, og vil sammenligne tilstanden med tortur! :arghh:
Usj den kløen hørtes ikke grei ut :confused:
Du har hatt et litt motsatt svangerskap enn meg da, jeg var utrolig kvalm de første 5 månedene, og når kvalmen gikk så kom bekkenløsninga:p Veldig spent på hvordan det utarter seg denne gangen, kvalmen begynte veldig tidlig sist..:eek:
 
Takk zephyra :) hvordan reagerte pappaen ? :) veldi spent her å , har lyst å gå amokk i babyinnkjøping :) men må vell holde meg til nermere jul :) når begynner dere å handle inn ting og tang ?
 
Han ble utrolig glad, det kom noen tårer hos oss begge da :)
Jegbhar jo vært helt obcessed lenge, så har litt oversikt over hva vi trenger, og full kontroll på hva jeg vil ha! :D
Kan hende jeg sniker meg til å bestille noe småtteri før jul, men ellers tenker jeg å vente til etter jul pga mange økonomiske utfordringer mellom nå og julen, veldig mye spesielt som skjer!
Gleder meg til å gå på butikk og prøvetrille vogner, istedet for å bare forestille seg det :p
Det viktigste, og eneste som vi MÅ ha før fødsel er jo bilstol og base, men vil jo gjerne ha en del annet også på plass :)
Husker ikke helt fra bli-kjent tråden, men er dette din første? Eller har du noe utstyr fra før?
 
Gratulerer
 
:)
 
Back
Topp