Isa28
Glad i forumet
Hihi, er ikke så dreven selv*det var til Isa28 (er helt ny her og forstår ikke helt hvor man skriver osv...sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, er ikke så dreven selv*det var til Isa28 (er helt ny her og forstår ikke helt hvor man skriver osv...sorry
Jeg bestilte en haug med tester fra Wish. Forventet tr er til helga, så jeg klarte ikke holde meg lengre! Jeg synes jeg ser 'noe' om jeg legger godviljen til, men redd det bare er en skyggestrekTok en for noen dager siden også, for å sjekke om det kom skygge, men den var helt blenda! Så kaaanskje det er noe på gang?! Det første bildet er uredigert.Vis vedlegget 203119Vis vedlegget 203120Vis vedlegget 203121Vis vedlegget 203122
Ja, håper det utvikler seg til noeSpennende!! Jeg ser i hvertfall![]()
Gratulerer! Der var det jo stigning
En strek er en strek! Så dette går veienJa, håper det utvikler seg til noe![]()
Signerer denne....blir gaaalSå godt å høre at jeg ikke er den eneste som opplever dette
Blir litt sprø når man bare går og venter og venter![]()
Satser på det! Mye skyggestreker som er ute og går også! Men håper på at det ikke er detEn strek er en strek! Så dette går veien![]()
Den er garantert sterkere i morgen tidlig! Alle mine svangerskap (nå 3) har begynt med skyggestrekSatser på det! Mye skyggestreker som er ute og går også! Men håper på at det ikke er detTrenger en opptur nå etter vi mista sist!
Tok denne nåDen er garantert sterkere i morgen tidlig! Alle mine svangerskap (nå 3) har begynt med skyggestrek
Litt usikker, men mellom 8-10 tror jegHvor mange dpo?
Oi linket visst feil her![]()
Hurra!!!Tok denne nåVis vedlegget 203148
Nå kan jeg hviske et stille takkHurra!!!
Har ikke tatt noe ny test enda, prøve å huske det imorga tidlig.
Er på opplæring på ny jobb, så må reise hjemme ifra kl 06:15 *svirrehode*![]()
Føler så med deg...Tempen sank i går, i dag våknet jeg til tr :-( Vil seg liksom ikke dette...