Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg gjør det så kommer jeg for sent på jobbStopp når du kjenner deg trøtt. Legg setet bak og lukk øynene. Sett på vekkerklokke 10-15min. Om du ikke sovner helt, så hjelper det utrulig masse allikevel! Ha gjerne et pledd i bilen, da sovner man lettere. Funket for meg når jeg pendlet 1time hver vei![]()
Du kan kjøre tidligere hjemmefra ?Hvis jeg gjør det så kommer jeg for sent på jobbDa må jeg isåfall lage en avtale med sjefen. Haha, ser ikke for meg at hun blir imponert
![]()
Nei jeg må levere gutten min i bhg med en gang den åpner for å rekke arbeidDu kan kjøre tidligere hjemmefra ?![]()
Jeg tygger tyggis alle mine våkne timer uansettTygge tyggis hjelper som regel litt, høre på høy musikk og kald aircondition. Forferdelig å være så trøtt som det du beskriver... Ta en dupp etter arbeid/middag for å se om det har en effekt?
Samme her. Venter bare på at det skal skje igjen.Sist jeg var gravid la jeg med rett etter jobb og sov i 2 timer. I tillegg la jeg meg kl. 9 hver kveld. Bare var litt våken for å spise middag. Hadde ikke mye liv
Jeg har en liten kar hjemme som trenger meg, hvis ikke hadde jeg sovet middagslur hver dagSist jeg var gravid la jeg med rett etter jobb og sov i 2 timer. I tillegg la jeg meg kl. 9 hver kveld. Bare var litt våken for å spise middag. Hadde ikke mye liv