Kjønn på UL

Lillemor27

Betatt av forumet
Var på ultralyd idag 13+1, og jordmor syns først det så ut som gutt. Så ble hun plutselig usikker og syntes kjønnet så mer avflatet ut, og ville ikke si noe mer. Er det noen kloke damer her som tror de vet hvilke kjønm det kan være? Har forresten ingen ønsker, barnet ser friskt ut og jeg er overlykkelig for det :-D
8a1e3faee61b63dffe24593aa3ddda83

3D bilder er ikke være helt ideelt for å se kjønnet så tidlig fordi alt blir litt mer klumpete enn det er i virkeligheten og det er så små detaljer som skiller kjønnene. Har du flere 2D bilder fra siden? Nubben vises ikke så tydelig på 2D bildet ditt :)

Last edited:
3D bilder er ikke være helt ideelt for å se kjønnet så tidlig fordi alt blir litt mer klumpete enn det er i virkeligheten og det er så små detaljer som skiller kjønnene. Har du flere 2D bilder fra siden? Nubben vises ikke så tydelig på 2D bildet ditt :)
Detta var de beste bildene jeg hadde. Får nok bare smøre oss med tålmodighet :-)

Hei... kan ikke hjelpe deg meg kjønn... Må bare si jeg ble så imponert over 3D-bildet... Alt ble så virkelig når man ser det sånn...der er virkelig små mennesker vi bærer på:) Hvor tok du bilde?

Hei... kan ikke hjelpe deg meg kjønn... Må bare si jeg ble så imponert over 3D-bildet... Alt ble så virkelig når man ser det sånn...der er virkelig små mennesker vi bærer på:) Hvor tok du bilde?
Ja, 3D er veldig morsomt! Nå gjemte lille seg med hodet ned i bekkenet, så det ble best bilde av kroppen. Var på privat UL hos MR-klinikken. Var så rart å se at h*n lå og sparket og sprellet men jeg kjenner ingenting :-P Følte alt ble mye mer virkelig etter i dag ❤

Back
Topp