Halloween

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Da begynner det å nærme seg! dette er første år med barn. Selv om han er liten sp skal vi lage noe gøy ut av denne dagen.

Hva gjør dere?

hva skal dere og barna kle dere ut som?

Vi skal ikke kle oss ut i år, men pynte litt for de som kommer på døren

Hva er det beste med Halloween?

GresskarPAI (hjemmelaget) og utskjæring av gresskar;P

Er bare meg og gubben. Stort sett har jeg pleid å dra på fest fult utkledd.
Gubben bryr seg ikke, siden jeg er veldig gravid nå og ikke orker fest så blir det å dele ut snop til de ungene som måtte komme. :)

Her er litt av utkledningene de siste årene. Digger å kle meg ut, og da er jo Halloween ganske kjekt.

Her var jeg til venstre og en vennine og min søster. Vi var deler av the Adams family. :D

ImageUploadedByBV Forum1476734634.274311.jpg

Her var jeg en zombie, og min søster død Snøhvit.

ImageUploadedByBV Forum1476734699.973387.jpg

Og i fjor slo jeg til med Ursula i den lille havfrue.

ImageUploadedByBV Forum1476734797.522267.jpg

Vår tradisjon er å se på A nightmare before Christmas den dagen.

En gang lagde vi gresskarlykt fordi frøkna hadde så veldig lyst.

Utkledning får hun gjennom at fritidsklubben her arrangerer Halloween-klubb den nærmeste fredagen.

Her vi bor er det ingen unger, så det kommer ingen på døra heller, heldigvis.

• Liker
Reactions: SMD
Jeg er litt usikker på om eldste skal ut og gå eller ikke. Men pynter og handler inn snop. Om hu blir hjemme så blir det ekle muffins hu får bestemme hvordan skal være, film og utkledning.

Om hu skal ut og gå blir jeg hjemme med lillebror og deler ut snop om noen kommer på døra :) han kles ut men ikke jeg, evt så er jeg sliten husmor :P

Vi pleier og ha en fest, den er utsatt til karnevalstidene i februar :p tenker å kle ut bikkja å lillegull kanskje, se om naboungene kommer på døra i år og :D handle inn litt snop og digg og levere ut! Har blitt invitert til en vennine, havner kanskje der :)

Er bare meg og gubben. Stort sett har jeg pleid å dra på fest fult utkledd.
Gubben bryr seg ikke, siden jeg er veldig gravid nå og ikke orker fest så blir det å dele ut snop til de ungene som måtte komme. :)
Kle ut magen:))) hadde ikke mave på Halloween så fikk ikke gjort det:(

Kle ut magen:))) hadde ikke mave på Halloween så fikk ikke gjort det:(

Ikke dumt det, får se hva jeg gjør. Har ihvertfall halloween godteposene klar til ungene som kommer :D

Ikke dumt det, får se hva jeg gjør. Har ihvertfall halloween godteposene klar til ungene som kommer :D

Jeg skal lage lykt i morgen og kjøpe no godis for å dele ut i heksegryta. Men jeg tror ikke det er så mamge som kommer hit:)

• Liker
Jeg synes ikke noe om barn som kommer på døra å spørr etter godteri, uting! Men synes Halloween fester for barn er en god løsning, de får godteri og kledd seg ut uten å gå å tigge :)

Jeg synes ikke noe om barn som kommer på døra å spørr etter godteri, uting! Men synes Halloween fester for barn er en god løsning, de får godteri og kledd seg ut uten å gå å tigge :)

Er bare de som har kledd seg ut som får godis her. :)

Er bare de som har kledd seg ut som får godis her. :)[/QUOTE
Her er litt av utkledningene de siste årene. Digger å kle meg ut, og da er jo Halloween ganske kjekt.

Her var jeg til venstre og en vennine og min søster. Vi var deler av the Adams family. :D

Vis vedlegget 202971

Her var jeg en zombie, og min søster død Snøhvit.

Vis vedlegget 202973

Og i fjor slo jeg til med Ursula i den lille havfrue.

Vis vedlegget 202976
så kult!!

• Liker
Back
Topp