Hjelp. "Blødning" i uke 10.

MammaMai2017

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Har vært i svømmehallen idag. Når jeg kom hjem og fikk på do hadde jeg litt rosa slim som kom ut. Var ett tørk også litt etterpå hvis jeg tørket i skjedekanalen. Er i uke 10. Ble livredd og søker nå råd og solskinnshistorier :(

Har vært i svømmehallen idag. Når jeg kom hjem og fikk på do hadde jeg litt rosa slim som kom ut. Var ett tørk også litt etterpå hvis jeg tørket i skjedekanalen. Er i uke 10. Ble livredd og søker nå råd og solskinnshistorier :(

Husk at vi har skjørere slimhinner nå som vi er gravide, så krysser fingre for at det skyldes det:)

Jeg har hatt tre runder (flere dager på rad hver runde) hvor jeg har hatt rosa utflod. Jeg var livredd, men fikk beskjed på ul at det ikke var blødninger fra livmor. Gynekolog sa også at det var mange som opplevder det samme:) Jeg hørte også hjertelyden med doppler senest i dag, så virker som om alt er bra til tross for rosa utflod en gang i blant.

Jeg tror du kan ta det med ro så lenge du ikke opplever smerter eller store blødninger med klumper/koagler. Dersom det vedvarer, eller øker i mengde, kan du jo eventuelt be om å henvises til tul! Tror, og krysser fingre, for at dette er helt uskyldig❤️

Så bra at det ikke kom mere. Skjønner du blir bekymret, vi vil jo helst ikke se antydning til blod. Men så lite som det kan være fra overanstrengelse i svømmehallen og behøver ikke å komme fra livmor. Slimhinnene blir mer sensitive. Jeg har hatt flere blødninger men så langt går alt fint. Synes det er helt forferdelig og holder pusten på toalettet. Hvis du ikke får noe mere vil jeg tro det er helt ufarlig. Kommer det mere eller hvis du bekymrer deg veldig så er det vel egentlig bare en ul som vil kunne betrygge deg nå. Lykke til

Jeg hadde hele 8 uker med rosa slim/utflod og en sjelden gang mørkt brunt. Var på ultralyd i uke 9 alt sto fint til med den lille. Nå er jeg 10+6 og har hatt ca en uke uten nå :) så pust ut, står nok bra til .. om du ikke klarer og roe deg ned , vil jeg anbefale ul

Back
Topp