Tips og råd mot kvalme?

Jeg drikker alltid ingefærte og ingefærøl (alkoholfri) når jeg er kvalm. Samarin er også en klassiker, og kan trygt brukes av gravide :)

Ingefærte kjøpte jeg på helsekost. Ingefærøl og Samarin finner du i vanlige dagligvareforretninger :) Prostafen er reisesyketabletter som fås kjøpt reseptfritt på apoteket

Ingefær te har jeg ☺
Da skal jeg ta runden å kjøpe ☺ skal i møte me kommunen på mandag. Vil ikke ha den voldsomme kvalmen da
Hvor fort virker det?

Sea band fungerte hos meg sist. Ikke perfekt, men det hjalp litt. Det er et armbånd som fås kjøpt hos apoteket. Har hørt at det hjelper hos noen, men ikke alle. Skader ikke å prøve det?

Spise ofte. Kjeks, kald frukt :)

Takk for info ☺ har faktisk vært og kjøpt meg appelsin juice. Noe jeg til vanlig ikke er noe særlig fan av. Men det var friskt og godt i kveld.

Kan man lage ingefærte å ha på nattbordet til dagen etter?

Kan man lage ingefærte å ha på nattbordet til dagen etter?

Hvis du like kald te så kan du for all del lage den før du legger deg :) Personlig liker jeg det best varmt, men temperaturen skal ikke ha noe å si på effekten!

Har fått et tips om å ha salte kjeks i nattbordsskuffen slik at man får i seg noe før man står opp :-) Er du mye kvalm?

Igår var et mareritt men har vært bedre idag. Men idag har jeg vært hjemme å sovet mye og slappet av. Igår var det en del ting som krevde en del så gjorde det ekstra ille kansje.
Drakk ingefær te idag og det kan jo ha hjulpet en del det også ☺ har kjøpt ritz kjeks som skal ned med sengen

Back
Topp