Lynaktige stikk helt nederst i underlivet

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg er i dag ca 5+1 og i sted fikk jeg noen lynaktige stikk helt nede i underlivet, liksom midt i venusbegeret, eller inni tissen på en måte. Varer bare et par sekunder, og kommer og går litt. Noen med erfaringer? Normalt? Ble litt redd :o

Jeg er i dag ca 5+1 og i sted fikk jeg noen lynaktige stikk helt nede i underlivet, liksom midt i venusbegeret, eller inni tissen på en måte. Varer bare et par sekunder, og kommer og går litt. Noen med erfaringer? Normalt? Ble litt redd :eek:[/QUOTE
Jeg har og det:) virker som det er vanlig :)

Jeg hadde det sånn sist, var bekkenløsning. Kjentes ut som om noen stakk en kniv i tissen min.

Ja. Litt sånn det føltes. Allerede i uke 5? :o
Det er veldig tidlig ja. Har du vært gravid før? Da kan man få tilbakefall av bekkenløsning ganske tidlig.
Ellers kan det jo være noe annet.

Jeg er 5+2 ca, og det der var veldig kjent! Stadig noe lyn og stikkinger der nede. Særlig når jeg går tur..

Jeg har hadd stikk i underlivet når jeg nyser, men har ikke kjent det ellers.. Det er så mye man skal igjennom :dummy::dummy1:

Høres ut som bekkenløsning ja. Jeg var ikke veldig plaget av det i første svangerskap, men har siste mndene merket det når jeg gjør noen øvelser på trening (f.eks. planke med et og et bein ut til siden), altså før jeg ble gravid igjen. Men henger nok igjen og er litt "løst" etter forrige svangerskap :-)

Back
Topp