Pusern
Gift med forumet
God ide som neste delmål - å føle meg vel i en mindre uniform!!!Det er veldig bra
Stå på.
Kanskje du kan få ny uniform en størrelse mindre til jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ide som neste delmål - å føle meg vel i en mindre uniform!!!Det er veldig bra
Stå på.
Kanskje du kan få ny uniform en størrelse mindre til jul![]()
Det er jo veldig lurtYes - går litt sport i dette nå så blir mange runder opp/ned trappen hjemme - melder meg frivillig til å hente og fikse ting som innebærer det.![]()
Deilig sløv dagHer er vi sløve i dag![]()
Ikke 4000 skritt en gang hittil![]()
Men ble noe mer da, gikk en tur med storebror i kveld, og en tur på butikken ;-)Deilig sløv dag
Her har det vært rolig på jobb, litt over 6000 her![]()
Her er vi sløve i dag
Ikke 4000 skritt en gang hittil![]()
Det er braMen ble noe mer da, gikk en tur med storebror i kveld, og en tur på butikken ;-)
8747 skritt nå
Strålende tallHer ble det 18765 skritt etter mye flying på jobb og 4 km rask tur.
Strålende tall![]()
Det er utrolig bra, flink du erHer ble det 18765 skritt etter mye flying på jobb og 4 km rask tur.
Hehe, her har jeg passert 11000Har 681 skritt hittil i dag og klokken er snart 15.
Noen verre?
Eller at mobilen har ligget på soverommet hele dagen mens jeg har gått rundt...Hehe, her har jeg passert 11000
Godt å høre at du ikke har merdet betyr at du slapper av!
Egentlig godt å se at du hviler deg ;-)Har 681 skritt hittil i dag og klokken er snart 15.
Noen verre?
Eller at mobilen har ligget på soverommet hele dagen mens jeg har gått rundt...
Men, ja, jeg har slappet veldig av.
Var på et veldig lite kjøpesenter og kjøpte vinterstøvler til de eldste og undertøy til meg, ble ikke så veldig mange.Da trengte du helt sikkert å slappe av.
Ble det shopping? Skrittene tikker fint inn ved en runde på et kjøpesenter har jeg erfart.
Hørtes digg ut :-DSnart gjester her - "voksengjester" for en gang skyld. Laget salmalaks med ponsusaus, reinsdyrfilet og Oreokake (sistnevnte blir bøygen).
Det andre er sunt og lett. Litt vin vil jeg inne meg også. God rødvin til reinsdyr er jo bare toppen.
Ha en flott lørdags kveld dere andre også.