Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk skikkelig vondt i magen nå. Ikke ligasmerter og heller ikke murringer.. rett å slett bare vondt![]()
Det var sånn ca midt på magen rundt navlen og litt nedover :/Har slitt skikkelig med det der. Helt forferdelig! Endte opp med at jeg ikke kunne ha på meg bh engang.
Hvor har du vondt? Hele magen?
Like vondt enda? Eller har det gått over?Tar opp denne tråden igjen, jeg.. Har skikkelig krampelignende smerter i magen i dag.. Det er ikke helt nede ved livmoren, men bittelitt over og litt oppover på midten og på høyre side.. Skikkelig ubehagelig.. Og det kjennes verken ut som ligamentsmerter, murringer eller luftsmerter (som jeg tidligere har hatt masse av).. Er det noen andre som opplever/har opplevd dette? Er ikke noe godt, og gjør meg bittelitt urolig..![]()
Kan muligens ha vært noe magetrøbbel her også - hadde en stor, vond dotur i morges.. Kjennes litt lettere nå, så håper det var detLike vondt enda? Eller har det gått over?
Kanskje du har spist noe dårlig mat? Jeg hadde det her om dagen. Våknet av skikkelig mageknip, og gikk rett på do. Det kom i begge retninger (beklager ekle detaljer)
God bedring! ❤Kan muligens ha vært noe magetrøbbel her også - hadde en stor, vond dotur i morges.. Kjennes litt lettere nå, så håper det var detKjenner etter hvordan det blir utover dagen.
Takk!God bedring! ❤