Au, krampe i magen..

Lie87

Flørter med forumet
Fikk skikkelig vondt i magen nå. Ikke ligasmerter og heller ikke murringer.. rett å slett bare vondt :(

Fikk skikkelig vondt i magen nå. Ikke ligasmerter og heller ikke murringer.. rett å slett bare vondt :(

Sånn har jeg hatt det store delen av dagen i dag... Måtte til slutt ta smertestillende og krype under dyna... Ikke noe godt i det hele tatt... Her føles det som om det er ligamentsmerter og ekstremt sterke murringer samtidig... Har ikke fungert i hele dag :/ håper du følger deg bedre snart :)

Har slitt skikkelig med det der. Helt forferdelig! Endte opp med at jeg ikke kunne ha på meg bh engang.
Hvor har du vondt? Hele magen?

Har dere det samme som meg? Jeg har bestemt meg for å ikke være bekymret denne graviditeten men det spørs om jeg ikke må trekke tilbake det... Igår våknet jeg med kjempe vondt under høyre pupp, det brer seg ned på høyre side og bak i ryggen. Jeg våknet kl 06 og fikk ikke sove igjen. Gjennom dagen igår bredte det seg videre og nå går det liksom rundt hele magen og bak i korsryggen. Ikke mye søvn i natt. Føles ut som at jeg er ekstremt støl!! Ligner dette på hvordan dere har det?? Isåfall blir jeg litt beroliget... Vurderer legevakt men skal jo til legen på mandag... Jeg hater legevakt for de står som regel bare å rister på hodet.

Har slitt skikkelig med det der. Helt forferdelig! Endte opp med at jeg ikke kunne ha på meg bh engang.
Hvor har du vondt? Hele magen?
Det var sånn ca midt på magen rundt navlen og litt nedover :/
Det gikk heldigvis over i løpet av natta :)

Det var ikke luftsmerter da? De kan være helt sinnsykt vonde under graviditeten, og er ikke sjeldent lokalisert rundt navleområdet fikk jeg beskjed om fra fastlegen.

Tar opp denne tråden igjen, jeg.. Har skikkelig krampelignende smerter i magen i dag.. Det er ikke helt nede ved livmoren, men bittelitt over og litt oppover på midten og på høyre side.. Skikkelig ubehagelig.. Og det kjennes verken ut som ligamentsmerter, murringer eller luftsmerter (som jeg tidligere har hatt masse av).. Er det noen andre som opplever/har opplevd dette? Er ikke noe godt, og gjør meg bittelitt urolig.. :(

Tar opp denne tråden igjen, jeg.. Har skikkelig krampelignende smerter i magen i dag.. Det er ikke helt nede ved livmoren, men bittelitt over og litt oppover på midten og på høyre side.. Skikkelig ubehagelig.. Og det kjennes verken ut som ligamentsmerter, murringer eller luftsmerter (som jeg tidligere har hatt masse av).. Er det noen andre som opplever/har opplevd dette? Er ikke noe godt, og gjør meg bittelitt urolig.. :(
Like vondt enda? Eller har det gått over?
Kanskje du har spist noe dårlig mat? Jeg hadde det her om dagen. Våknet av skikkelig mageknip, og gikk rett på do. Det kom i begge retninger (beklager ekle detaljer)

Like vondt enda? Eller har det gått over?
Kanskje du har spist noe dårlig mat? Jeg hadde det her om dagen. Våknet av skikkelig mageknip, og gikk rett på do. Det kom i begge retninger (beklager ekle detaljer)
Kan muligens ha vært noe magetrøbbel her også - hadde en stor, vond dotur i morges.. Kjennes litt lettere nå, så håper det var det :) Kjenner etter hvordan det blir utover dagen.

Håper formen er bedre. :) Urinveisinfeksjon kan jo også gi sterke smerter i magen.

Back
Topp