Symptomer med mer

Prego79

spent
Hei jenter

Fant plutselig ut at jeg venter nr 4 forrige helg. Og like plutselig gikk det opp for meg de typiske tegnene jeg kanskje burde sett før :hungry:
Men men jeg er ca 5 uker på vei og ser ut som jeg et 5 mnd på vei :nailbiting: Er så oppblåst og føler meg som en ballong...
Noen flere som har det slik?

Samme her, venter nr 4 og ser megagravid ut på kveldstid...

Samma her ..

Jaa :) sikkelig oppblåst og venter egentlig bare på kortid første spm om eg er gravid kommer :-)

Menssmerter i hele dag :p

Du er nok ikke alene med å være opplåst nei :/ Noen som husker ca. når den skikkelige babymagen kommer? Har helt glemt det ut :p

Du er nok ikke alene med å være opplåst nei :/ Noen som husker ca. når den skikkelige babymagen kommer? Har helt glemt det ut :p
Hos meg kom den skikkelig ut rundt uke 15-16 :) Men den var ganske svær fra uke 10 - var nok en blanding av luft, valker og baby en stund ;)

Til meg har det variert etter om det er gutt eller jente. Guttemagen kom først. Da hadde jeg skikkeli babykul i uke 14:)

Trøtt.. Sovna halv 10 i går :P

Kjenner jeg får luftsmerter utover dagen, men mer i underlivet enn i magen, hvis noen skjønner den? :)

Var sånn med nr 1 også

Jeg er førstegangsgravid, alt er nytt og jeg har mange spørsmål..
Jeg er i dag 5+2 og har den siste uken slitt mye med magesmerter på nettene. kommer ca hver 3 time på natten og varer i 15-20 minutter. andre som har dette? er det normalt? jeg vil legge til at jeg ikke har hatt noe blødninger eller slike smerter på dagtid (da jeg er oppe å går) Er det dette som beskrives som "utvidelse av livmoren" ? blir så beskymret.

Back
Topp