Bekymret

Chrisa05

Forelsket i forumet
Nå er jeg 10 uker på vei , men synes ting har forandret seg sånn etter uke 8. Kjenner ikke murringer lengre , har ømme pupper fortsatt, men ingen stikkninger eller murringer. Kjenner jeg er så bekymret for en ny MA.. :( Husker fortsatt da jeg gikk med minstemann , hadde så mye murringer og ubehag lenge ! Kjente forresten i går kveld da jeg skulle legge meg at det var sykt vondt å ligge på siden , fikk en intens smerte der nede som jeg ikke helt klarer å forklare!

Jeg har også merket at murringene er borte (eller i alle fall mye svakere) fra ca uke 8. Var hos jordmor i dag (11+0), og hørte fin hjertelyd fra den lille.

Vi bør alle prøve å ikke la endringer i symptomene la oss bli altfor bekymret :Heartred

Symptomene kan variere mye gjennom svangerskapet uten at noe er i veien.

Her kommer og går symptomene som de selv ønsker, uvant da jeg var nedlesset forrige gang. Alle svangerskap er forskjell, så sier meg enig med glab80 :-)

Jeg er 9+0 og har minimalt med murring nå sammenlignet med fra uke 4-7. Jeg hadde det mye lenger 1.og 2.gang jeg gikk gravid. Kvalmen er også redusert, og periodevis borte. Jeg har hatt en hel del vondt i både mage og underliv. Tror det er helt normalt:) Jeg er enig med de to som skriver ovenfor; symptomer kommer og går. Enkelte symptomer forsvinner også etter hvert:) Håper du klarer å slappe av litt❤️

Last edited:
Dere har jo veldig rett i at symptomer varierer fra dag til dag :) Synes bare det er så merkelig at plutselig så er ikke disse murringene her. Føler jo meg tung når jeg er på lang turer ute eller på jobb . Skal prøve å ikke tenke så my ( selv om det er vanskelig). Har bare så lite tru på at dette vil gå bra , tørr ikke en gang å innrømme helt til mine nærmeste at jeg er gravid :(

Dere har jo veldig rett i at symptomer varierer fra dag til dag :) Synes bare det er så merkelig at plutselig så er ikke disse murringene her. Føler jo meg tung når jeg er på lang turer ute eller på jobb . Skal prøve å ikke tenke så my ( selv om det er vanskelig). Har bare så lite tru på at dette vil gå bra , tørr ikke en gang å innrømme helt til mine nærmeste at jeg er gravid :(

Her sluttet det også brått, i likhet med andre symptomer. Enkelte av de, slik som kvalme, kom tilbake etter 3-4 dager. Jeg fikk bekreftet at alt var bra på tul i går. Dersom du er veldig bekymret ville jeg bestilt en privat ul, eventuelt spurt lege om han/henne kan henvise deg. Mest sannsynlig er alt bra:)

Back
Topp