På observasjon

filifjonka

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
etter ikke noe bevegelse på frøkna uten om noen bobler fra 19-07 så bestemte vi oss for å ta turen å sjekke. Hjerte og puls var normalt, og ultralyden viste alt var i orden, men ingen/lite bevegelse. Ble lagt på observasjon, fortsatt nå minimalt med bevegelse, nye undersøkelser ikveld og evt igang setting av fødsel hvis bevegelse uteblir/er minimal. Er uke 37+6 og jenta vår er litt over 3 kg så hun er klar for å komme ut. Nå masse følser og tanker! Hadde vært gøy å møte henne innen de nærmeste dagene samtidig så er jo det best i gå i fødsel på naturlig måte. Men føles oss trygge og godt ivaretatt, samt mannen er her hele tiden :)

Så bra dere tok kontakt :) godt å høre at de tar hånd om dere. Spennende tid nå da.
Men om det begynner å bli bra med bevegelse igjen, får dere far hjem igjen da? Eller skal du settes igang uansett?

Så bra dere tok kontakt :) godt å høre at de tar hånd om dere. Spennende tid nå da.
Men om det begynner å bli bra med bevegelse igjen, får dere far hjem igjen da? Eller skal du settes igang uansett?
Veldig flinke, tar ingnen sjanser :) Ja spennende og skummelt! Ikke satt i gang hvis det blir normal aktivitet, hvertfall avventer, tror ikke de heller har bestemt seg helt enda, får litt div info :p

Så godt at de passer på dere! Håper hun blir litt mer aktiv utover kvelden. Masse lykke til ❤

Godt at alt annet ser fint ut og at dere blir fulgt godt opp!:)

Så bra du tok kontakt og at dere blir fulgt opp. Masse lykke til. Hold oss oppdatert:Heartred
Litt redd jeg "bare" var hysterisk så godt vi ble tatt seriøst og de ikke bare avfeide oss tross hjerte og alt i magen var bra!
Tusen takk :) ligger her nå i natt, mye mer aktivitet nå, så blir nok hjemreise i morgen på oss!

Godt at alt annet ser fint ut og at dere blir fulgt godt opp!:)
Bare negative opplevelser med sykehuset så deilig få en positiv opplevelse før fødsel, de er kjempe forsiktige og tar ingen sjanser her, og det er veldig betryggende :)

Litt redd jeg "bare" var hysterisk så godt vi ble tatt seriøst og de ikke bare avfeide oss tross hjerte og alt i magen var bra!
Tusen takk :) ligger her nå i natt, mye mer aktivitet nå, så blir nok hjemreise i morgen på oss!

Så godt å høre! Bedre å sjekke en gang for mye spør du meg!

Absolutt, men synes det er vanskelig ha ansvaret aleine, når hun er født er vi 2 om det men i magen står alt på meg lissom, så godt å bli tatt så seriøst :)
Jeg kjenner også veldig på det ansvaret. Enig at det sånn sett skal bli godt å få mini på utsiden.

Godt å høre at alt stod bra til da, og at de tok deg seriøst. :-)

Da var vi hjemme igjen - DEILIG!
Aktiviteten er betraktelig mindre enn før men den er der, og alle prøvene er fine. De begrunner mindre aktivitet med at hun har lagt seg veldig langt ned i bakkene, er mye mindre plass og at hun lader opp til fødsel! Er "bare" 38 uker idag men håper hun kommer snart, fått en følelse på mandag :p

Begge mine har gjort akkurat det samme nøyaktig en uke før fødsel :)

Back
Topp