Enfamil erstatning

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Lille jenta vår sliter med refluks, hun går opp i vekt men dette er takket være mye jobb med maten og konstant småspising!
Var på bvc i dag og ble anbefalt Enfamil erstatning, fikk den på resept men det koster fortsatt over 200,- og det er en liten boks det er snakk om. Syntes det er veldig dyrt og er ingen garanti for at det vil fungere. Noen som har noen erfaringer?

Vi bruker 2000 kr på lillegutt sin mat hver måned. Bruker Altera siden han ikke tåler kumelk. Er kjedelig, men skal prøve å få det på blå resept :)

Lille jenta vår sliter med refluks, hun går opp i vekt men dette er takket være mye jobb med maten og konstant småspising!
Var på bvc i dag og ble anbefalt Enfamil erstatning, fikk den på resept men det koster fortsatt over 200,- og det er en liten boks det er snakk om. Syntes det er veldig dyrt og er ingen garanti for at det vil fungere. Noen som har noen erfaringer?
Unnskyld hvis jeg kupper tråden din nå,men hvordan fant dere ut at det er refluks? Mistenker sterkt at min lille sliter med det samme nemlig..:(

Unnskyld hvis jeg kupper tråden din nå,men hvordan fant dere ut at det er refluks? Mistenker sterkt at min lille sliter med det samme nemlig..:(
Absolutt ingen fare :)
Jeg fikk tilbringe et par timer på bvc og de observerte henne under er par måltider og når hun gulpet. Legen sa at det ikke var noen grunn til å undersøke videre for det var ingen tvil. Men hun trenger kanskje flere undersøkelser etter hun har blitt 6 måneder hvis det er like ille. Dessuten har jeg også refluks og kommer til å gå på medisiner resten av livet og dessverre så er det arvelig :(
Du kan jo se om du finner den erstatningen på apoteket :) de viste meg hvordan den var i forhold til mm/vanlig mme og den var MYE tykkere, og når det kom i magen så ble den enda tykkere igjen så den blir vanskeligere å gulpe opp og forhåpentligvis holder seg nede :)

Back
Topp