<3 IKM uke 42 <3

Flere som har begynt å jakte på symptomer allerede? Jeg er håpløs... :facepalm:

Jeg er skikkelig irritabel i dag. Kjente at jeg var ordentlig sint inni meg da jeg gikk fra jobb, men jeg har ingen grunn til å være sint :S Jeg tenkte det kunne være fordi jeg er sliten, men litt rart å reagere med sinne..?

Jeg er skikkelig irritabel i dag. Kjente at jeg var ordentlig sint inni meg da jeg gikk fra jobb, men jeg har ingen grunn til å være sint :S Jeg tenkte det kunne være fordi jeg er sliten, men litt rart å reagere med sinne..?
Meg å kjenner lunta er eeeeekstreeeeemt kort:cool::oops::oops::confused: heeeelt vilt.....tenner på alle plugger;):p:p hehe..er egentlig den mest sindige og tålmodige person;men ikke nå. . . . .hehe

Jeg merker at IKM godt kan være "et sted" mellom mandag-torsdag denne uka :p
Så.. Godt mulig jeg går over selve ikm-dagen..

Hehe nei ikke vet jeg! Leser jo om alle som kjenner så mange tegn tidlig og så var de ikke gravide alikevel. Jeg kjenner masse tegn selv.. Er 7 dpo.. Har masse murringer i mage og rygg.. Så er noe som skjer der ihvertfall! Uansett er det noen nervepirrende dager! Hvilken pp er du i?:)
Pp1!! :joyful: Så det kan bli noen lange mnd! Du da?

Kan jo hende det klaffer kjapt for dere! Men kan også ta tid... Er mye venting når man prøver... Til å bli gal av :p

Jeg er i Pp2 etter en MA i august. Hadde 3 pp før MA så tilsammen er jeg på pp5 kan man vel si :)

Kan jo hende det klaffer kjapt for dere! Men kan også ta tid... Er mye venting når man prøver... Til å bli gal av :p

Jeg er i Pp2 etter en MA i august. Hadde 3 pp før MA så tilsammen er jeg på pp5 kan man vel si :)
Ja, tida går sakte.. tenker liksom at det skal gå lett fordi det har gjort det før, men nå er jeg en god del eldre i tillegg til at mannen nylig har gjennomgått refertilisering.. såå det er absolutt ingenting som er en selvfølge!
Trist å høre om MA.. håper det klaffer igjen for dere veldig snart! :happy:

Ikm 22.10 pp5

Testetøsa har våknet! Å jeg som skulle være så flink denne gangen :P er en plass mellom 7-11 dpo nå :) fikk disse testene idag, er strek på de øverste, men det er nok bare de berømte skyggestrekene tenker jeg :/
ImageUploadedByBV Forum1476255752.069389.jpg

Og jeg skulle jo holde meg unna her, men nå må jeg bare få flere synspunkter.. El var engang mellom 1. og 5., TROR jeg (testa ikke etter el). 8. fikk jeg mensen og skjønte ikke så mye da jeg har hatt stabil 28 dagers syklus de siste mnd. Jeg blør ALLTID, og da mener jeg alltid for det har jeg gjort siden første gang jeg fikk mensen, 7-8 dager, og da er det hakket før jernmangel. Denne gangen blødde jeg lørdag morgen - tirsdag ettermiddag. Siden i går ettermiddag har det ikke vært en dråpe :O Så, om det nå skulle vært en heftig festebløding (har googla meg fram til flere som har trodd det har vært mensen når det har vært festeblødning), når kan man egentlig teste da?
Hilsen Forvirra :P

Og jeg skulle jo holde meg unna her, men nå må jeg bare få flere synspunkter.. El var engang mellom 1. og 5., TROR jeg (testa ikke etter el). 8. fikk jeg mensen og skjønte ikke så mye da jeg har hatt stabil 28 dagers syklus de siste mnd. Jeg blør ALLTID, og da mener jeg alltid for det har jeg gjort siden første gang jeg fikk mensen, 7-8 dager, og da er det hakket før jernmangel. Denne gangen blødde jeg lørdag morgen - tirsdag ettermiddag. Siden i går ettermiddag har det ikke vært en dråpe :O Så, om det nå skulle vært en heftig festebløding (har googla meg fram til flere som har trodd det har vært mensen når det har vært festeblødning), når kan man egentlig teste da?
Hilsen Forvirra :p
Hvis det skulle være festeblødning så har jeg lest at de fleste får positiv test tre dager etter :-) Lykke til!

Kjedelig at du hadde sa i juli. Jeg hadde det i april - og det etter 1,5 års prøving. FML! :p

Blir artig å se... Bare å smøre seg med tålmodighet - ikke akkurat min sterkeste side!

Uff, så kjipt... :( Får håpe det blir BFP som lyser mot deg, når du først skal teste. :) Når er din IKM?

Testetøsa har våknet! Å jeg som skulle være så flink denne gangen :P er en plass mellom 7-11 dpo nå :) fikk disse testene idag, er strek på de øverste, men det er nok bare de berømte skyggestrekene tenker jeg :/ Vis vedlegget 201853

Åh, jeg klarer ikke å se noe. Håper dem blir sterkere for hver dag som går. :)

Off topic - har vi samme sofa?!?
ImageUploadedByBV Forum1476262710.736772.jpg

Jeg trenger styrke (?) fra dere.

Har kjent murringer siden 5 DPO, må jo være for tidlig både for to blå og TR vel?!? Kjenner det plager meg litt å ikke vite, ikke at jeg blir engstelig, men lurer på hva som kan være årsaken - håper det ikke er overgangsalder/PCO-/S eller hva som helst.

Kjente på tappen i stad, den er høy oppunder mellomgulvet! Det som var mest urovekkende, (NB! ekle detaljer) er at i det jeg trakk fingeren ut, så var det litt sånn gammel brunt slings eller ja - utflod eller noe på fingeren. Skal jeg virkelig få TR ei UKE pluss/minus for tidlig?!?

Del erfaringer, råd og synsing i vei, er dere snille, uavhengig i positiv/negativ retning, er ikke hårsår. ;)

Eggløsning mandag eller tirsdag forrige uke. Finnes det noe sjanse for å se noe om man tester fredagsmorgen da?
Mannen skal reise bort og hadde vært så moro å sett før han reiste

Jeg trenger styrke (?) fra dere.

Har kjent murringer siden 5 DPO, må jo være for tidlig både for to blå og TR vel?!? Kjenner det plager meg litt å ikke vite, ikke at jeg blir engstelig, men lurer på hva som kan være årsaken - håper det ikke er overgangsalder/PCO-/S eller hva som helst.

Kjente på tappen i stad, den er høy oppunder mellomgulvet! Det som var mest urovekkende, (NB! ekle detaljer) er at i det jeg trakk fingeren ut, så var det litt sånn gammel brunt slings eller ja - utflod eller noe på fingeren. Skal jeg virkelig få TR ei UKE pluss/minus for tidlig?!?

Del erfaringer, råd og synsing i vei, er dere snille, uavhengig i positiv/negativ retning, er ikke hårsår. ;)

Kan jo være litt gammel størknet blod etter festeblødning eller kanskje du har hatt en liten blødning etter sex som ikke er kommet ut og derfor blitt litt brunt?

Jeg har null anelse men var det første jeg tenkte.
Har du stabil syklus?

Eggløsning mandag eller tirsdag forrige uke. Finnes det noe sjanse for å se noe om man tester fredagsmorgen da?
Mannen skal reise bort og hadde vært så moro å sett før han reiste

Jeg også hadde EL på mandag-ish. :) Kan definitivt teste på fredag på morgenurin, noen tester positivt allerede på 7 DPO, mens du på fredag vil være 10/11. Håper du får to blå! ;)

Kan jo være litt gammel størknet blod etter festeblødning eller kanskje du har hatt en liten blødning etter sex som ikke er kommet ut og derfor blitt litt brunt?

Jeg har null anelse men var det første jeg tenkte.
Har du stabil syklus?

Tror ikke det er etter sex og aner ikke om det er fra festeblødning, men får se da. Syklusen har blitt forlenge par dager etter SA, men ellers stabil. Tror ikke TR kommer så tidlig som ei uke før tiden? Men hvem vet... :(

Back
Topp