phalaenopsis
Flørter med forumet
Er det noen som skal føde på Arendal sykehus her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Fikk også familierom, så da kunne mannen være med oss hele tiden på sykehuset, føltes veldig trygt
Skal tro om noen av oss havner på barsel gruppe sammen??det hadde vært artig!
Ja det hadde vært morsomtjeg kjenner ikke så mange med barn på samme alder her nede
![]()
Jeg hører til på dømmesmoen. Sist var barselgruppene litt random, så jeg fant min egen gruppe på siden av. Men de har felles trilleturer i lyæysløypa så skal ikke se bort ifra at vi møter noen forumsjenter derIkke jeg hellerjeg kommer egentlig fra Lindesnes og har slitt veldig med å bli kjent med folk her borte. Så hadde vært koselig å fått noen bekjentskap
men vis man hører til helsestasjonen på dømmesmoen er jo sjansen stor for man kommer på barselgruppe sammen
![]()
Jeg hører til på dømmesmoen. Sist var barselgruppene litt random, så jeg fant min egen gruppe på siden av. Men de har felles trilleturer i lyæysløypa så skal ikke se bort ifra at vi møter noen forumsjenter der![]()
Barselgruppe er helt topp. Sist tok vi det jo helt ut med babymassasje kurs, babysvømming, endeløs liste med kafebesøk og hjemmebesøk og trilleturer. Man trenger noen som er i samme baby boble som en selvJa jeg vil vær med på trille gruppe denne gangenså håper vi treffer på noen folk man kan klaffe med. Trenger sårt noen i samme situasjon å være litt sammen med. Føler meg utrolig ensom her. Å savner veldig hjemplassen min. Vanskelig å slå seg til ro her liksom.
Barselgruppe er helt topp. Sist tok vi det jo helt ut med babymassasje kurs, babysvømming, endeløs liste med kafebesøk og hjemmebesøk og trilleturer. Man trenger noen som er i samme baby boble som en selvog som skjønner der at det å følge klokka til avtaler ikke alltid er så lett
![]()
Ikke jeg hellerjeg kommer egentlig fra Lindesnes og har slitt veldig med å bli kjent med folk her borte. Så hadde vært koselig å fått noen bekjentskap
men vis man hører til helsestasjonen på dømmesmoen er jo sjansen stor for man kommer på barselgruppe sammen
![]()
NeiJeg bor i Arendal så hører til Arendal helsestasjon, men arendal er heldigvis ikke så altfor langt unna![]()
![]()
Ja det ble ikke stort ut av gruppa på helsestasjonen for meg heller, men fant noen på det fødselsforbredende kurset som vi bygde en større gjeng av. Hehe. Få baby når baby vil komme du, så kan vi jo bare avtale blind date trilletur i lysløypa herifra ogsåSå koselig at det er så mange fra Grimstad herhåper nesten at jeg føder i desember jeg nå
var med på trillegruppa på Dømmesmoen sist, kan virkelig anbefales. Barselgruppa som var satt opp ble bare noe tull, var bare jeg og ei til som dukket opp og hun hadde mange venninner som hadde fått barn rundt samme tid. Håper jeg blir kjent med enda flere denne gangen, er opprinnelig fra Søgne så nettverket er ikke så stort.
Ja det ble ikke stort ut av gruppa på helsestasjonen for meg heller, men fant noen på det fødselsforbredende kurset som vi bygde en større gjeng av. Hehe. Få baby når baby vil komme du, så kan vi jo bare avtale blind date trilletur i lysløypa herifra også![]()