Stelleveske

Babylito

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Hei :)

Har en Storksak Helena stelleveske fra før. Den er stor og fin, rommer det meste. Men den er upraktisk da det ikke er glidelås på den, kun en magnetknapp i front.

39c5c8eb07b44abb4ac674c592354bc1

Har dere tips til andre stellevesker?
Ikke emmajunga eller liknende, da jeg har en litt annen type vogn (Bugaboo Buffalo) :)

Liker at den er fin å se på samtidig som den er praktisk, og litt størrelse så jeg får plass til alt ;)

Vi har desverre kun emmaljunga stellevesker. Men den ene kjøpte vi til vår brio smile. Den er svart skinn og er kun ett lite merke som sier emmaljunga. Kjøpt på babyshop. Den har til å med flaske lommer og en egen lomme for å holde ting varmt eller kaldt. De standard emmaljunga stelleveskene synes jeg er små i forhold til den vi har.

Har en storksak elizabeth som jeg har vunnet her. Masse ekstrautstyr og plass til alt! Kjempefornøyd!
ba83744d4f2f3d791206049cc305be15

Jeg har Storksak+bugaboo i skinn. Utrolig lekker, stor og kjempegod :D Slik ser den ut på vogna, litt dårlig bilde, men orker ikke reise meg og ta nytt ;) kan ta bedre bilder om du vil :)
ImageUploadedByBV Forum1476192944.045295.jpg
ImageUploadedByBV Forum1476192973.310309.jpg

Har den svarte i skinn fra smalstuff med stjerne på ene siden :) Liker den kjempe godt :)

Har du mulighet å dele bilde av denne? Er du fornøyd? Lurer på den selv, men finner ikke så mye bilder av den.
Kan dele bilde når vi er hjemme igjen, nå er den fullpakket med storebror sine ting :) Men er tre store rom også et lite innvendig også er det med stellematte :)

Anbefaler en JuJuBe. Jeg har modellen Be right back (som er en sekk, med fester til å henge på vogn. De har og kjempe mange andre modeller. Det selges lite av den i Norge, men det er absolutt verdt å bestille fra utlandet.

Har Storksak bobby, veldig fornøyd med den til min donkey:)

Jeg Stokke sin også kjøpte jeg en diger billig en i Sverige.
Skulle gjerne hatt en Storksak :)

Back
Topp