Holder en lite tå innafor her

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Heisan.. Jeg hadde en fullstendig SA den 7.sept. mistet alt av symptomer, og følte meg "normal" igjen. Ikke hatt smerter eller noe i ettertid.. Skulle ta en kontroll test etter akkurat 4 uker, de var SUPER positiv. Men samme dag begynte jeg å blø litt, og små blødde i rykk og napp i 3 dager. Tenkte det var mensen,eller en ny tidlig SA men hadde absolutt ingen smerter.. Graviditetes testene er blitt noe svakere, men de er enda positive ( så innbiller meg at de første ble sterke pga hcg som hang igjen, mens nå er d bare den nye hcg :P ) testet positivt hver dag siden. Får svar på hcg blodprøve i dag som jeg tok på fredag. Masse symtpomer er tilbake, så klarer ikke helt tro at dette bare er tull og tøys.. så HÅPER jeg får bli her inne med dere <3

Gratulerer! :) Symptomene er ikke å ta feil av nei :) Håper du får positivt svar på prøven

blæ.. legen ringte akkurat, og han sa så fint at blodprøven var for lav til å være graviditet, men eg må ta en till for å se om den synker.. ( men eg går utifra at han regner fra spontanaborten, og ikke ved en eventuell ny). så skal fiske med meg prøve svarene fra luken på legekontoret.. :P Da er jeg inni et innbilt svangerskap om ikke altså!

Hcg ligger på over 600. Så synes d var teit å si det ikke er noen graviditet da? Tror han tenker på etter spontant aborten.

Jeg vet ikke hva som er normalt, men krysser fingrene for deg ihvertfall!

Hcg ligger på over 600. Så synes d var teit å si det ikke er noen graviditet da? Tror han tenker på etter spontant aborten.
Da jeg tok prøve 3 dager etter SA hadde jeg 7 i hcg. Så det er IKKE lavt!

blir litt kokko!! og han ville ikke at jeg sku ta ny blodprøve før på torsdag... Men får ihvertfall svaret før helgen da.. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har rester siden jeg ikke har hatt smerter eller noe , og ikke under blødningen som jeg trodde var mensen.. At ting skal være så nervepirrende!

blir litt kokko!! og han ville ikke at jeg sku ta ny blodprøve før på torsdag... Men får ihvertfall svaret før helgen da.. Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har rester siden jeg ikke har hatt smerter eller noe , og ikke under blødningen som jeg trodde var mensen.. At ting skal være så nervepirrende!

Jeg er ingen lege, så jeg vet jo ikke 100% sikkert hva som skjer. Men jeg syns det høres lovende ut. Krysser fingrene ❤

Jeg er ingen lege, så jeg vet jo ikke 100% sikkert hva som skjer. Men jeg syns det høres lovende ut. Krysser fingrene ❤
takk. <3 jeg lever i håpet jeg... og at blødingene jeg har hatt var av det uskyldige slaget.... :)

600, da er du vel 4-5 uker på vei? Du har sikkert blitt gravid med en gang etter sa isåfall da:) spennende med neste prøve da.

600, da er du vel 4-5 uker på vei? Du har sikkert blitt gravid med en gang etter sa isåfall da:) spennende med neste prøve da.
Ja. Er rundt noe slikt jeg og tror er spennende. Men også veldig skummelt. For får jo forhåpninger da.

Her er bilde av første testen jeg tok ( før jeg hadde en mensen aktig sak), og dagens... Testene ble svakere 2 dager etter jeg begynte blø litt, men de er jo enda tydlige!? dette er en rævva situasjon! Sååå spent på å få litt mer svar på fredag ( håper eg)

Vedlegg

• 20161005_094123.jpg
    20161005_094123.jpg
    361,1 KB · Visninger: 38
  • 20161011_073057.jpg
    20161011_073057.jpg
    567,6 KB · Visninger: 39
Vanskelig for bli bare skikkelig synsing på måfå :p beste er egentlig bare å vente på ny hcg for det er det eneste som kan gi deg ordentlig svar:) kjenner jeg er skikkelig spent selv :p

hadde jeg ikk skulle på jobb så hadde jeg gjort det.... Velger nok å bare vente til avtalt..Er så skummelt, for vet jo kor skuffet jeg blir om det bare er tull og tøys :o
Skjønner deg godt. Jeg fikk jo positiv test 1mnd på dagen etter SA. Krevde ul av legen - for jeg nektet å tro på det. Fikk heldigvis det. Var der 6+0

Skjønner deg godt. Jeg fikk jo positiv test 1mnd på dagen etter SA. Krevde ul av legen - for jeg nektet å tro på det. Fikk heldigvis det. Var der 6+0
Såpass... ja, er jo det jeg også gjorde! eller , akkurat 4 uker etter.. men ble jo litt skeptisk når jeg blødde litt.. men testene er jo absolutt positivve enda da.....

Såpass... ja, er jo det jeg også gjorde! eller , akkurat 4 uker etter.. men ble jo litt skeptisk når jeg blødde litt.. men testene er jo absolutt positivve enda da.....
Jeg testa hver dag fra SA'en til jeg fikk negativ. Bare for å være sikker også jeg da

Back
Topp