Tips til dere med bekkenløsning

Esoteri

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Det å bli kald og fryse forverrer plagene. Jeg har i ukesvis slitt med grusomme bekkensmerter om natta. Så har det seg sånn at mannen gjerne sover med åpent vindu og fordi jeg etterhvert ble lei av å være kald og frossen om morran så kjøpte jeg meg ullsilkepysj forrige uke. Og herregud, det er jo som å få et nytt liv. Ja, jeg har fortsatt veldig vondt, men betydelig forbedring av smertene. Kobla ikke sammenhengen før i kveld og et kjapt googlesøk bekrefta at jeg ikke var den eneste som opplevde å bli bedre bare ved å kle på meg mer. Så hvis noen av dere damer her inne med bekkenløsning fryser, så ribb alle butikker for ull og kle på dere :p

Jeg foretrekker glatt pysjamas nå så det er lettere å snu seg i senga. *ler*
Men et tips er å legge et ullpledd under lakenet på senga.
Varme er bra :)

Jeg foretrekker glatt pysjamas nå så det er lettere å snu seg i senga. *ler*
Men et tips er å legge et ullpledd under lakenet på senga.
Varme er bra :)
Jeg blir så klam og ekkel (eller kald og frossen) av glatte ikke-pustende stoffer ala sateng, så det frista ikke siden temperaturreguleringa var vanskelig, men jeg hadde tenkt å prøve å kjøpe satengstoff til å ligge på for å se om det gjorde det litt enklere å snu seg og slippe å våkne av de smertene hver gang. Nå slapp jeg jo det, for det viste seg jo at ulla var alt som skulle til :)

Jeg blir så klam og ekkel (eller kald og frossen) av glatte ikke-pustende stoffer ala sateng, så det frista ikke siden temperaturreguleringa var vanskelig, men jeg hadde tenkt å prøve å kjøpe satengstoff til å ligge på for å se om det gjorde det litt enklere å snu seg og slippe å våkne av de smertene hver gang. Nå slapp jeg jo det, for det viste seg jo at ulla var alt som skulle til :)
Skikkelig sateng skal puste like bra som all annen bomull, men det er jo så mange som bruker polyester til det. Og da blir jeg også klam og kald :(
Men ja, ull er gull :D

Skikkelig sateng skal puste like bra som all annen bomull, men det er jo så mange som bruker polyester til det. Og da blir jeg også klam og kald :(
Men ja, ull er gull :D
Åh, det visste jeg ikke. Men er kanskje vanskelig og dyrt å få tak i? Har liksom alltid tenkt på sateng som sånne ekle, klamme greier :P

Har flere dater med hårføneren til dagen. Bare passer på ikke sitte for lenge og med direkte varme mot magen.

Åh, det visste jeg ikke. Men er kanskje vanskelig og dyrt å få tak i? Har liksom alltid tenkt på sateng som sånne ekle, klamme greier :P
Sateng er måten det er vevd på. :) Sateng i bomull er ofte glattere enn vanlig bomull, men det bllr ikke som svarte glansfulle sengesett som ser ut som de hører hjemme i playboy mansion. Er det de du forbinder med sateng? Skal du ha så glatt må det silke til. Og det blir dyrt *ler*
Typ 1500 + for et sengesett (dyne og pute)

Sateng er måten det er vevd på. :) Sateng i bomull er ofte glattere enn vanlig bomull, men det bllr ikke som svarte glansfulle sengesett som ser ut som de hører hjemme i playboy mansion. Er det de du forbinder med sateng? Skal du ha så glatt må det silke til. Og det blir dyrt *ler*
Typ 1500 + for et sengesett (dyne og pute)
Ja, jeg googla litt og skjønte det. Har ikke tenkt over at alle sengesetta våre faktisk er bomullssateng :P Jeg tenkte liksom på sateng a la playboy mansion, som du beskriver :P Synes forøvrig det var en innmari god beskrivelse *ler*.

Ja, jeg googla litt og skjønte det. Har ikke tenkt over at alle sengesetta våre faktisk er bomullssateng :P Jeg tenkte liksom på sateng a la playboy mansion, som du beskriver :P Synes forøvrig det var en innmari god beskrivelse *ler*.
Haha, ja den er ganske passende.
:D

Åååh!! Er det derfor jeg ble så mye verre nå i kveld!? Tok ut hunden kjapt for å la den tisse og det var bitende kaldt ute, etter det har jeg hatt helt sykt vondt i bekkenet igjen! Også fryyyyser jeg enda:p Så da er det er sikkert derfor!
Nå har jeg ulltøffler, ull-bh, tykk genser og bukse på meg for å prøve å få varmen:O

Åååh!! Er det derfor jeg ble så mye verre nå i kveld!? Tok ut hunden kjapt for å la den tisse og det var bitende kaldt ute, etter det har jeg hatt helt sykt vondt i bekkenet igjen! Også fryyyyser jeg enda:p Så da er det er sikkert derfor!
Nå har jeg ulltøffler, ull-bh, tykk genser og bukse på meg for å prøve å få varmen:O
Det er jeg nesten villig til å vedde på! Med den sinnsyke forverringa jeg fikk i bekkenet etter væromslaget ute og hvor mye bedre det ble med ullklær om natta når jeg frøs, så kan jeg ikke tenke meg noe annet. Pakk deg godt inn i masse klær, så føler du deg forhåpentligvis bedre i morra :)

Det er jeg nesten villig til å vedde på! Med den sinnsyke forverringa jeg fikk i bekkenet etter væromslaget ute og hvor mye bedre det ble med ullklær om natta når jeg frøs, så kan jeg ikke tenke meg noe annet. Pakk deg godt inn i masse klær, så føler du deg forhåpentligvis bedre i morra :)
Will do!! Hjertelig takk for tips!<3 Veldig godt å høre at det har hjulpet for deg!:) Er jo så vondt når bekkenet bare klikker helt:O

Will do!! Hjertelig takk for tips!<3 Veldig godt å høre at det har hjulpet for deg!:) Er jo så vondt når bekkenet bare klikker helt:O
Bare hyggelig :) Tenkte jo at dette var info som måtte formidles umiddelbart :P Uansett hvor mye jeg har lest om forebygging av bekkenplager, så har jeg ikke kommet over noe som har med det å bli kald å gjøre. For meg har det hatt vanvittig mye å si. Har hatt netter hvor jeg har grått av smertene når jeg har forsøkt å komme meg opp og hvor mannen har måttet hjelpe meg på badet, men sånt slipper jeg nå når jeg holder meg varm. Kjempedigg :D

Bare hyggelig :) Tenkte jo at dette var info som måtte formidles umiddelbart :p Uansett hvor mye jeg har lest om forebygging av bekkenplager, så har jeg ikke kommet over noe som har med det å bli kald å gjøre. For meg har det hatt vanvittig mye å si. Har hatt netter hvor jeg har grått av smertene når jeg har forsøkt å komme meg opp og hvor mannen har måttet hjelpe meg på badet, men sånt slipper jeg nå når jeg holder meg varm. Kjempedigg :D
Kjenner meg sånn igjen... Mannen min må bli ganske sterk i armene av å dra meg opp og ut av alt mulig...:p

Lurt tips! Jeg plages ikke mye med bekkenet, men har kjent at det forverres hvis jeg fryser ja! :-( Men ikke hørt eller lest det noe sted :-)

Lurt tips! Jeg plages ikke mye med bekkenet, men har kjent at det forverres hvis jeg fryser ja! :-( Men ikke hørt eller lest det noe sted :-)
Synes det er så rart at det ikke skrives noe om det noe sted når det virker som om så mange plages av mer smerter i kulda :O

Back
Topp