Søvnløs natt

glab80

Glad i forumet
Noen flere som har eller har hatt søvnløse netter allerede? Her har jeg ikke sovet foreløpig i natt, så det ser ikke lovende ut.

Finner ikke roen, føler meg nervøs, liksom.

Da er vi to. Jeg hadde en MA i mai, så ligger bare å engster meg for at det samme skal skje igjen.

Jeg også har mye engstelige tanker (første innlegg i dagboken min forklarer mer rundt det).

Ikke helt søvnløs, men sover veldig dårlig.. Våkner flere ganger i timen. Litt sånn nervøs følelse her også..

Ikke søvnløs, men sover lett og våkner ofte. Og må irriterende ofte opp og tisse en halvtime før klokka ringer!

Så rart at denne tråden kom akkurat nå i natt, når jeg sovnet 3:30, og ble vekket med et opplagt lite orkester kl 6:30. Hurra... Så ja, min første søvnløse natt.

Jeg sover veldig lett og våkner av alle lyder, og hvis jeg først våkner så bruker jeg lang tid på å sovne igjen. Det begynner å bli litt slitsomt med så mye avbrutt søvn..

Sover egentlig godt, men blir som regel vekt av jenta mi eller av at jeg må på do og da kommer kvalmen så det er litt vanskelig å sovne igjen..

Sover godt heldigvis, tross alle tanker. Eg leser bok til eg klarer ikkje å holde øyene åpen ;) snur meg, og vips!

Noen flere som har eller har hatt søvnløse netter allerede? Her har jeg ikke sovet foreløpig i natt, så det ser ikke lovende ut.

Eg sover, men blir avbrutt av dobesøk en gang for natten! Irriterende :wtf:

Her har bekkenet begynt å krangle allerede, og bruker mye tid på å finne god liggestilling. I tillegg ble det flere runder med oppkast i natt. Blæ... Håper formen er bedre snart!

Tror det var tenkingen min, og at jeg gruet meg til å ha møte med sjefen i dag (jeg er sykemeldt, noe sjefen ikke er overbegeistret for, siden ingen kan kan gjøre mine oppgaver).

Ikke søvnløs, men sover fryktelig dårlig og må opp på do flere ganger om natten

Ikke foreløpig.. Heldigvis! Håper virkelig d ikke varer for deg.

Jeg har kanskje bare hatt 2 netter de siste 2-3 ukene med ordentlig søvn hele natten.. Sover fryktelig dårlig for tiden og finner ikke en god sovestilling, mye ubehag i magen

Noen som har noen gode tips?

Våkner rundt 6-7 ganger iløpet av natta, men sovner heldigvis fort igjen:)
Åh, den som kan legge seg å sove igjen etter kl 6 :p

Hadde våkennatt i natt pluss at vesla var urolig. Hver gang jeg holdt på å sovne våknet hun. Skal snart finne senga nå!

Skjønner så inderlig godt hvordan du har det. Slapper ikke av jeg heller. Disse første 12 ukene er så fryktelig lange altså:/

Back
Topp