Hvor mange julekalendere??

Fortsatt ingen barn på oss i år, men hunden skal få seg en liten kalender med litt leker og godbiter :)

Som regel en sjokoladekalender og en flaxkalender.

I utgangspunktet får de en av oss, noe jeg egentlig synes er nok.. men så hender det jo at feks besteforeldre kjøper i tillegg..

Lille er fortsatt i magen til jul, så da er det klart at mammaen må få sjokoladekalender for oss begge :p

Vet ikke om hun skal få kalender i det hele tatt, hun er så liten enda. Avventer litt og ser om besteforeldrene kommer med noe tenker jeg. Fra neste år blir det pakkekalender ;-)

Her i huset har vi barnetv kalenderen felles og så en sjokolade- eller pakkekalender. Eldste har i tillegg to hos sin far, siden både far og farmor lager kalender.

Blir nok 2 i år. Farmor lager pakkekalender til ham og vi kan kjøpe en sjokoladekalender eller noe lign. :)

mine har i alle år hatt flere.
Pakkekalender og sjokoladekalender fra meg. Legokalender hos pappaen. Mormor har gjerne kommet med en haribo eller smartiskalender. Og kanskje barnetvkalender og flaxloddkalender...
Så i år har jeg satt ned foten, kun pakkekalender.
Mormor og pappaen har fått beskjed om å kjøpe 8 små gaver til dem hver, og jeg gjør det samme. Så blir det en pakkekalender ut av det.
Sparer endel penger på det også. Og ungene går kanskje ikke lei av julekalender etter 3 dager...

Guttungen fant lego city kalenderen i en butikk i helgen, og den fikk han med klar beskjed om at nissen da neppe ville gi han så veldig mye i nissekalenderen (gavekalender) og at han ikke fikk åpne den før adventen begynner.

Han får pakkekalender her. Men så kommer mamma med sjokoladekaldender,det samme med svigermor.
Hos faren får han det samme vil jeg tro... uff,ikke greit egentlig..

Ingen i år. Men neste år, kanskje to? En sjokolade og en pakkekalender:)

mine har i alle år hatt flere.
Pakkekalender og sjokoladekalender fra meg. Legokalender hos pappaen. Mormor har gjerne kommet med en haribo eller smartiskalender. Og kanskje barnetvkalender og flaxloddkalender...
Så i år har jeg satt ned foten, kun pakkekalender.
Mormor og pappaen har fått beskjed om å kjøpe 8 små gaver til dem hver, og jeg gjør det samme. Så blir det en pakkekalender ut av det.
Sparer endel penger på det også. Og ungene går kanskje ikke lei av julekalender etter 3 dager...

Det var litt i overkant mye ja. Godt du satt ned foten, ville gjort akkurat det samme om det var mine barn ;)

Back
Topp