HARRY? Fysj. Jeg er så glad i det merket, men kun standar duo Edge. Med det vanlige understellet uten svingbare hjul. Så deg blir det på oss
mondial hadde vært så fin, hadde de vært i stoff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg mener de nye modellene i "skinn"Jeg har mondial fra 2010 i stoff. Synes ikke den er Harry i det hele tatt. Er jo kliss lik Edge utenom den fliken på kalesjen.
Slik som denne dere syns er harry ? Vi har denne og syns den er finHeldigvis er man forskjellig i smaken, hehe.
Jeg har den samme i hvitt skinn. Jeg syns de er kjempefine. Alt annet enn Harry.Slik som denne dere syns er harry ? Vi har denne og syns den er finHeldigvis er man forskjellig i smaken, hehe.
SignererNår jeg tenker meg om, så synes jeg egentlig ingen barnevogner er spesielt pene, haha. Det er litt som gummistøvler eller allværsjakke, man må ha det, men det blir liksom aldri stilig.Uansett henger jeg meg lite opp i hva andre har, det er sjelden jeg legger merke til andres barnevogner for å si det sånn.
Derfor vi valgte grått også, men vi ville ha skinn daGodt man har forskjellig smak. Men var de med skinn jeg mente ja. Vi velger grått i stoff, fordi det er en vogn vi kan bruke til flere barn. Bare å bytte ut vognteppets farge. Vi har også kjøpt grå sprinkelseng og skal ha grå bilstol. Jeg er nok ikke så glad i farger, og liker det rent og pent. Tenker heller at jeg skal holde rene linjer, og ha sengetøy osv i rosa eller blått. Barna våres skal selvfølgelig få farger i både tøy og lekermen nå mener jeg på disse store tingene.
synes hvitt er litt kjedelig, spesielt når vi har mye hvitt fra før (les:alt
)
Jeg liker de litt tunge emmaljunga-vognene. Samme som simo pg Brio. Jeg liker ikke stokkevognene. Føler de bare har fått et motestempel over seg. Der i mot synes jeg det ser så fint ut at babyen sitter/ligger høyt i Stokke! Fordeler og ulemper med altDer i mot kunne jeg aldri ha gitt en kroner for bogaboo eller hva de heter....say no more. Stygge som F pf babyen ligger jo omtrent på grusen
![]()