morsomme uttrykk!

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Har du noen ting som du kaller for noe annet enn det egentlig heter? Som kanskje henger i gjen fra barndom?

Når foten min sovner kaller jeg den prikkingen for "sukker i foten" :p

Fetisj for tusj - røyke under sex. ;p lang historie hvor det kallenavnet kom fra.

Dåsa - vagina
Spetakkelfjøra - klitoris :p
Blongblong - ballong
Lade - sjokolade

Blongblong og lade er litt sånn babyspråk :p Kommer det fra du var barn eller? :)
Spetakkelfjøra var ny :p

Hehe :) noen har vel sagt det som barn å så har det bare blitt brukt av de voksne pga de har/hadde gode minner rundt det.

Ja, det kommer fra en kollega mamma hadde en gang :p

Hehe :) noen har vel sagt det som barn å så har det bare blitt brukt av de voksne pga de har/hadde gode minner rundt det.

Ja, det kommer fra en kollega mamma hadde en gang :p
Ja ikke sant :p sikker på at jeg har noen sånne jeg også men kommer selff ikke på de nå :p

Moren min sa en gang om en sur dame: "Hun må få seg litt digg ass!" ..hvorpå kollegene hennes hadde ledd seg fillete.
Hun hadde hørt meg si at noen burde "få seg et ligg," og prøvd å virke ungdommelig ved å bruke uttrykket selv.
Hun trodde det handlet om å få i seg noe søtt. :P

Moren min sa en gang om en sur dame: "Hun må få seg litt digg ass!" ..hvorpå kollegene hennes hadde ledd seg fillete.
Hun hadde hørt meg si at noen burde "få seg et ligg," og prøvd å virke ungdommelig ved å bruke uttrykket selv.
Hun trodde det handlet om å få i seg noe søtt. :p
Hahhaha kleeint :D Søtt da

Lat att dynna = Lukk igjen døra
Skjæiser = skøyter
Gama = moro/gøy
Meg sjave = meg selv
Hahaha, har så mange :p

Back
Topp