Bkno6131562
Flørter med forumet
Onsdag 5. Eller torsdag 6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så skuffa at jeg nesten ikke holder det ut! Har begynte å spotte og tappen har begynt å åpne seg! Hadde opprinnelig ikm i dag, men så kom jo eggløsning 3-4 dager senere enn normalt, så lutealfasen var visst bare 10 dager denne gangen! 6 AID forsøket rett vest! Lommeboka begynner å bli skrapa, følelsene frynsete og tålmodigheten dalende! Er bare så sliten nå!! *skuffskuff*
Se den da :-D sniker inn en gratulasjon jeg altså! :-DVis vedlegget 200905
Dagens test, usikker på hva det er ikm på søndag 9
Takk, mente jeg så den uten briller selvSe den da :-D sniker inn en gratulasjon jeg altså! :-D
Vis vedlegget 200905
Skriv meg opp på tr. Forbreder meg på ikm uke 44 nå etter noen tårer :,( blir vel ikke noe da heller m så kort lutefaseTr her, mest sannsynlig. Friskt blod, 10dpo, selv om tappen fortsatt er lukketblenda test i dag
GratulererVis vedlegget 200905
Her kom tr på dpo 8, og bekreftet mistanken min om kort lutealfase. Har begynt med akupunktur og håper det vil hjelpe mot mine lange sykluser og korte lutealfase
Skriv meg opp på tr. Forbreder meg på ikm uke 44 nå etter noen tårer :,( blir vel ikke noe da heller m så kort lutefase![]()
Da kan jeg settes opp på tr, rakk å skrive forrige innlegg her så kom heksa med full styrke.. Blæ!!
Vis vedlegget 200698 Kanskje det endelig er vår tur? Har hatt noe som kan være symptomer og fikk en veldig svak strek i kveld... ikke så lett å se på bilde men jeg synes den ser rosa ut i virkeligheten. Ca 10 dpo.
Hvordan går det med deg? Har du testet mer?![]()
Har hørt sex pleier å hjelpeHer har endelig tanta pakket og reist. 8 dager til el.
Noen kjerringråd jeg bør prøve?
Skriv meg opp på tr. Forbreder meg på ikm uke 44 nå etter noen tårer :,( blir vel ikke noe da heller m så kort lutefase![]()
Har du bilde av vitaminesken du brukte? D skal prøvesJeg har ikke skrevet i tråden før, men har sneket litt her siden jeg hadde ikm uke 40. Jeg hadde også 8-9 dager lutealfase, men tok b6-vitamin denne mnd, og ble gravid. (Vet selvfølgelig ikke om det var vitaminene som hjalp da). Med andre ord, det kan fort snu for deg også ☺