<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Åh, så skuffa at jeg nesten ikke holder det ut! Har begynte å spotte og tappen har begynt å åpne seg! Hadde opprinnelig ikm i dag, men så kom jo eggløsning 3-4 dager senere enn normalt, så lutealfasen var visst bare 10 dager denne gangen! 6 AID forsøket rett vest! Lommeboka begynner å bli skrapa, følelsene frynsete og tålmodigheten dalende! Er bare så sliten nå!! *skuffskuff*
:(

ImageUploadedByBV Forum1475820312.438054.jpg

Dagens test, usikker på hva det er ikm på søndag 9

Tr her, mest sannsynlig. Friskt blod, 10dpo, selv om tappen fortsatt er lukket :( blenda test i dag

Venter forsatt på at tanta skal komme igang, spotta litt frisk blod i går og spotter litt brunt i dag... Tappen er åpen så det er nok dessverre tanta, men bruker ikke spotte så blir ikke helt klok...

Her kom tr på dpo 8, og bekreftet mistanken min om kort lutealfase. Har begynt med akupunktur og håper det vil hjelpe mot mine lange sykluser og korte lutealfase

Da kan jeg settes opp på tr, rakk å skrive forrige innlegg her så kom heksa med full styrke.. Blæ!!

Her kom tr på dpo 8, og bekreftet mistanken min om kort lutealfase. Har begynt med akupunktur og håper det vil hjelpe mot mine lange sykluser og korte lutealfase
Skriv meg opp på tr. Forbreder meg på ikm uke 44 nå etter noen tårer :,( blir vel ikke noe da heller m så kort lutefase :(
Da kan jeg settes opp på tr, rakk å skrive forrige innlegg her så kom heksa med full styrke.. Blæ!!

Så kjedelig! :( Krysser fingrene for at i neste pp så skjer det! Masse lykke til videre :)

Hvordan går det med deg? Har du testet mer? :)

Hei, hyggelig at du spør :) var nok bare en skygge dessverre, for fikk blenda test i dag. Ikm i dag, ingen tegn til tr enda, men den kommer vel snart :(

Her har endelig tanta pakket og reist. 8 dager til el.

Noen kjerringråd jeg bør prøve?

Skriv meg opp på tr. Forbreder meg på ikm uke 44 nå etter noen tårer :,( blir vel ikke noe da heller m så kort lutefase :(

Jeg har ikke skrevet i tråden før, men har sneket litt her siden jeg hadde ikm uke 40. Jeg hadde også 8-9 dager lutealfase, men tok b6-vitamin denne mnd, og ble gravid. (Vet selvfølgelig ikke om det var vitaminene som hjalp da). Med andre ord, det kan fort snu for deg også ☺

Jeg har ikke skrevet i tråden før, men har sneket litt her siden jeg hadde ikm uke 40. Jeg hadde også 8-9 dager lutealfase, men tok b6-vitamin denne mnd, og ble gravid. (Vet selvfølgelig ikke om det var vitaminene som hjalp da). Med andre ord, det kan fort snu for deg også ☺
Har du bilde av vitaminesken du brukte? D skal prøves :p

Back
Topp