Hvilken babygym?

Evette

Gift med forumet
Er jo en stund til det blir aktuelt ennå, men hvilken babygym skal dere ha og hvorfor?

Jeg tror vi kommer til å kjøpe Ikea sin, den i tre. Jeg er litt egoistisk der, orker ikke de med musikk og blinkende lys eller hva nå de har. Hadde ingen babygym til eldste, hadde en bøyle med klyper i hver ende og noen leiker på fra Tiny Love som vi festa til grinda (eller bilstol, på vogna osv, kjekk sak).

Jeg tror vi kommer til å kjøpe Ikea sin, den i tre. Jeg er litt egoistisk der, orker ikke de med musikk og blinkende lys eller hva nå de har. Hadde ingen babygym til eldste, hadde en bøyle med klyper i hver ende og noen leiker på fra Tiny Love som vi festa til grinda (eller bilstol, på vogna osv, kjekk sak).
Er det kun babygymmen du tenker å ha litt "anonym" eller liker du at alle lekene er slik? :)

Vi har kjøpt en fra Nattou i rolige farger. Jeg orker heller ikke sånne fargesprakende med masse lys og lyd - syns det virker masete for babyen også. Eventuelt henger vi bare på litt andre leker:)
ImageUploadedByBV Forum1475936212.542601.jpg

Er det kun babygymmen du tenker å ha litt "anonym" eller liker du at alle lekene er slik? :)

Nja, storebror har noen leiker med batteri, men ikke mange. Får vi i gave smiler jeg og sier takk :) han har rytme-egg, trommer og diverse instrumenter altså, og ting som snurrer rundt og kan trekkes opp, så lydløst trenger det ikke være. Vet søskenbarna hans har hatt stor glede av en babygym hvor det var forskjellige melodier som ble avspilt avhengig av hvilken leke de dro i, og et piano-keyboard som beina kunne sparke på. Vi fikk tilbud om å arve, men jeg takka nei. Vi hadde ingen babygym, og savna det heller ikke. Han var aktiv og fornøyd, og kunne fint holde på for seg sjøl når jeg trengte det.

Må sies at jeg er ganske lyd-sensitiv, ville blitt komplett sprø av babygym-musikk over tid [emoji51]

Vi har Ikea sin.

Ingen av mine to eldre barn likte de voldsomme gymmene, så vi toner det helt ned :)

Back
Topp