Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det kun babygymmen du tenker å ha litt "anonym" eller liker du at alle lekene er slik?Jeg tror vi kommer til å kjøpe Ikea sin, den i tre. Jeg er litt egoistisk der, orker ikke de med musikk og blinkende lys eller hva nå de har. Hadde ingen babygym til eldste, hadde en bøyle med klyper i hver ende og noen leiker på fra Tiny Love som vi festa til grinda (eller bilstol, på vogna osv, kjekk sak).
Er det kun babygymmen du tenker å ha litt "anonym" eller liker du at alle lekene er slik?![]()
Vi har Ikea sin.Jeg tror vi kommer til å kjøpe Ikea sin, den i tre. Jeg er litt egoistisk der, orker ikke de med musikk og blinkende lys eller hva nå de har. Hadde ingen babygym til eldste, hadde en bøyle med klyper i hver ende og noen leiker på fra Tiny Love som vi festa til grinda (eller bilstol, på vogna osv, kjekk sak).
Vi har kjøpt en fra Nattou i rolige farger. Jeg orker heller ikke sånne fargesprakende med masse lys og lyd - syns det virker masete for babyen også. Eventuelt henger vi bare på litt andre leker
Vis vedlegget 201127