Nissan Leaf

Lurer jeg og på! Vi skal kjøpe denne rundt nyttår, tenkte vi.

Vi kjøpte i går :p litt spontant.. Så fant vi jo ut at vi glemte jo å prøvekjøre den :p haha.. Men vi prøveSATT den da :p
Hahahha - det kaller jeg impulskjøp i høyeste grad!!! :p
Kjøpte dere ny eller brukt?

Vi har. Har hatt den i tre år. Vi er superfornøyd. Vi har den som bil nr. To. Den er utrolig digg å kjøre. Eneste minuset er at man ikke kan kjøre på langtur med den. Vi kjører i ca 1 1/2 time på motorvei før den må lades opp igjen. Virkelig en bil vi er fornøyd med. Løp og kjøp!

Naboen hadde en. Han hadde bare positivt å si. Satt på en gang og bilen virket gulle god. Stabil selv på slapset føre i høy (70-90) hastighet. Den opoførte seg som en hvilken som helst småbil og jeg kunne godt tenke meg en slik.
Naboen var forøvrig kjørelærer og han skrøt av bilen i alle sammenhenger :)

Ja, det er den prisklassen vi også har sett i :-) du må rope ut om dere opplever noe negativt med den da :D
I will!
Selgeren (i kristiansand) sa han legger seg litt under pris, og selger masse! Spesielt til skien-området, siden de hadde fått så mange bommer!

Vi har som bil nr 2.
Sambo bruker den til masse kjøring på jobb. Han lader den på jobb innimellom kjøring, men kan kjøre mye med den. Jeg synes også jeg kan kjøre ganske langt med den. Man lærer seg fort en kjørestil som er økonomisk ;) Det eneste minuset er hvis man MÅ innom å lade mens man har med barn og hurtigladingsstasjon er opptatt. Får litt sånn stress av sånt jeg da.

Man bør sjekke om daglige reisemål går an uten lading og prøv den gjerne en hel dag, ikke bare prøvekjør en liten runde liksom.

Den er den billigste bilen jeg har hatt. Sparer masse :) Bruker vel ca 100-200kr i mnd på strøm. Og da kjører enten jeg langt til og fra jobb, eller sambo kjører masse på jobb.

Det er lite lyd inni, komfortabel å kjøre, bluetoth er gull til musikk, kamera på alle sider, app som du kan sette på varmen på morgenen når du står opp så den er klar når du skal kjøre, varme i rattet, GPS med kart med innlagte ladestasjoner, forholdsvis stor plass inni til barneseter og div.

Elsker denne bilen! :)hadde to stk men måtte selge den ene da mannen skulle begynne å pendle litt langt og var nervøs for vinteren(rekkevidde). Anbefales virkelig:) Greit å ikke kjøpe import bil da de har ikke vinterpakke og kan være vanskelige å selge igjen. Vi solgte vår 2014 modell til samme pris vi kjøpte den for 12 timer etter at annonsen var lagt ut så rimelig fornøyd med dette også.

Veldig fornøyd. Skulle hatt litt lengre rekkevidde, men ellers ikke noe negativt. God plass inni og til bagasje.

Back
Topp