Bagvogn og kulde. Hjelp :)?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Vi bruker bag. Og trodde jeg hadde vognpose, men de er for store til bagen. Hvordan pakke inn de minste når det er så kaldt?

Vi bruker bag. Og trodde jeg hadde vognpose, men de er for store til bagen. Hvordan pakke inn de minste når det er så kaldt?
Vi hadde en liten lammeullspose som passet perfekt i bagdelen :)

Last edited by a moderator:

Jeg brettet min litt i enden?

Ellers er det jo bare å kle godt på;)
Lammeskinn i bunn, ullbody, ullstrømpis og ulldress, ulllue? Og dundyne?
De ligger jo veldig skjermet for vind og alt nedi vogna;)

Bilstolpose går også ann om du har det;) de er ofte på tilbud også

Jeg brettet min litt i enden?

Ellers er det jo bare å kle godt på;)
Lammeskinn i bunn, ullbody, ullstrømpis og ulldress, ulllue? Og dundyne?
De ligger jo veldig skjermet for vind og alt nedi vogna;)

Den nye vogna mi er bagen for liten til det :)
Takk for svar. Bør kanskje gå til innkjøp av lammeskinn :)

Jeg har liten vogn, og jeg fikk akkurat plass til voksi posen min, men ikke odenwalden. eller det hadde gått, men den skal brettes inn å jeg tenkte det blei klumpete for mini å ligge på med beina opp.

Fines mange forskjellige poser, noen med deler du kan ta av så den passer i bagen også.

Jeg har liten vogn, og jeg fikk akkurat plass til voksi posen min, men ikke odenwalden. eller det hadde gått, men den skal brettes inn å jeg tenkte det blei klumpete for mini å ligge på med beina opp.

Fines mange forskjellige poser, noen med deler du kan ta av så den passer i bagen også.

Jeg vil ikke kjøpe vognpose, for jeg har to fra før som jeg har fått brukt. Så får kjøpe enten bilstolpose eller skinn :)
Vet dere hva som er billigst? Og hvor kan jeg kjøpe det billigst mulig?

Jeg vil ikke kjøpe vognpose, for jeg har to fra før som jeg har fått brukt. Så får kjøpe enten bilstolpose eller skinn :)
Vet dere hva som er billigst? Og hvor kan jeg kjøpe det billigst mulig?

Barnashus har av og til tilbud på voksi move bilstolpose til 400-500. Google bilstolpose så kanskje du får opp.
Så en annen bilstolpose på tilbud her en dag også men husker ikke hvor:p

Barnashus har av og til tilbud på voksi move bilstolpose til 400-500. Google bilstolpose så kanskje du får opp.
Så en annen bilstolpose på tilbud her en dag også men husker ikke hvor:p
Ok. Er 400-500 kr billig for en bilstlpose?

Jeg hadde lammeskinn i bunnen og dyne oppå. Også ull på kroppen :)

Vi brukte dundyne på begge to. Min yngste er født i januar. Holdt seg god og varm nedi der, til å med uten for mye klær. Bilstol posene er ganske åpne bak så jeg ville ikke bruke den. Men mine barn sover ikke rolig og har funni yngste inni dynetrekket om morran.

Vi brukte dundyne på begge to. Min yngste er født i januar. Holdt seg god og varm nedi der, til å med uten for mye klær. Bilstol posene er ganske åpne bak så jeg ville ikke bruke den. Men mine barn sover ikke rolig og har funni yngste inni dynetrekket om morran.
Haha. Inni dynetrekket ? :'D

Haha. Inni dynetrekket ? :'D
Ja inni. Måtte slutte med dynetrekk med åpning på siden. Hehe. Finner også bamser og smokker inni der hele tiden. Må riste dyna hver morgen og innimellom på natta fordi det bare blir en klump på midten. Så ligge rolig kan ikke mine barn. Har det etter faren sin. Hehe

Ja inni. Måtte slutte med dynetrekk med åpning på siden. Hehe. Finner også bamser og smokker inni der hele tiden. Må riste dyna hver morgen og innimellom på natta fordi det bare blir en klump på midten. Så ligge rolig kan ikke mine barn. Har det etter faren sin. Hehe
Haha. Så morsomt :p

Back
Topp