Falsk krupp!

Karma27

Forumet er livet
Gullklumpen på 7 mnd har fått falsk krupp stakkar.. La han ute i vogna i kveld, så han kunne få sove uten å hoste seg ihjel.. Funka kjempegreit! Så tok vi han inn, og la han i senga sammen med meg.. Og da begynte det igjen.. Nå har jeg lagt han i vogna (på med lue, ragger, pysj, fleecepose, dundyne, vindtrekk), og satt han i verandadøråpninga i stua.. Er det innafor for en natt? Jeg sover på sofaen rett ved siden av!
529ca8b2a2463f0f02ca7acc4ccebe3f

Han har hosta tre host siden jeg la han sånn for en time siden, mot konstant hosting de 30 min vi hadde han inne...
Går det "greit" å sove sånn i natt mon tro?

Ja hvis verandadøra er skjermet sånn at ingen ser døra åpen og vil ta seg en tur inn så ;-)
Hvis du i det hele tatt gidder å gå til toppen av "fjellet" vi bor på, så skal du heller få en premie av meg liksom :p INGEN går/kjører tilfeldig forbi her :p
Selv om jeg er den mest paranoide personen i verden, som aldri tørr å ha persiennene oppe, fordi jeg tror det står en øksemorder utforbi, til enhver tid..... :p

Shit. Nå begynte jeg å tenke på øksemorderen igjen... Jeg som faktisk hadde glemt å tenke sånn i kveld.... :p

Det går fint å sove slik, men har du sjekket han hos lege? Jeg fikk beskjed om at barn under 2 år med falsk krupp bør få en sjekk :)

Det går fint å sove slik, men har du sjekket han hos lege? Jeg fikk beskjed om at barn under 2 år med falsk krupp bør få en sjekk :)
Han har vært hos lege ja :)
Fikk beskjed der, om hvis natt nr 2 nå, var like ille som nr 1, så skulle jeg ringe legevakten så han kunne få innhalasjonsmedisiner. Nå funka det egentlig nok så greit med frisk luft :)

Jeg mener det er helt innafor når du ligger så nærme og det enda ikke er råkaldt ute :)

Anbefaler å bare få ventoline i hus, greit å ha hvis det skjer og det ikke er mulighet for kald luft :) Har selv et krupp barn som og viste seg å ha astma

Back
Topp