Mammaklær

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har akkurat prøvd gravidbuksa fra forrige svangerskap, og den er nesten for liten!
Ikke over magen så klart, men over hoftene og låra. Jeg har nok lagt på meg:(
Må vel ut og kjøpe nye da, det er sånn kjedelig ting å bruke penger på.
Heldigvis tror jeg det har blitt litt bedre utvalg siden sist jeg var gravid.

Har blitt mye bedre utvalg enn for 5 år siden når jeg sist var gravid! Gleder meg til den shoppingen :joyful:

Mye finere tøy nå siden jeg gikk gravid juni-15 til feb-16 :)

Hvor får man kjøpt billig gravidklær? H&M, cubus, lindex og kapphal er vel ikke så dyrt uansett? noen som har noen gode erfaringer med gravidklær fra wish eller ebay? :)

Ja merka det selv, var gravid i 2014 å siden da er det kommet myyye mer fint :p å mye finere amme bh!
Amme bh fra Change :D med spiler og ser ut som ekte bh :p verdt pengene :)

Hvordan gjør dere med bh'er? Sist begynte jeg medbravado amme-bh lenge før graviditeten, siden jeg hadde ømme pupper og ikke talket spiler.
Har lyst på hvertfall én i ull denne dagen. Noen som har sett det?

Er det bare en spesiell fra change eller er det fler å velge mellom ? Har dere hatt hjelp i butikken med å finne riktig ? Prisen ?

Er det bare en spesiell fra change eller er det fler å velge mellom ? Har dere hatt hjelp i butikken med å finne riktig ? Prisen ?
Det finnes enten i svart eller i hvit :) Og de hjelper deg der med riktig str, greit å vente så klart, til den lille har kommet :)
Puppene vil jo vokse ;) Koster vel 549 eller 599, men verdt pengene. De holder puppene på plass og man føler seg fin :)
Ja, det sies at man ikke skal bruke spiler når man ammer pga det kan gjøre at man får tette melkeganger etc, men hvis man får riktig størrelse, så vil spilene sitte riktig under puppene :)

Hvordan gjør dere med bh'er? Sist begynte jeg medbravado amme-bh lenge før graviditeten, siden jeg hadde ømme pupper og ikke talket spiler.
Jeg bruker faktisk ammeinnlegg i ull allerede, jeg brukte det sist svangerskap også, fordi når jeg fryser, så får jeg så sinnsykt vondt i puppene ;) Men innleggene i ull funker veldig bra :)

Jeg bruker faktisk ammeinnlegg i ull allerede, jeg brukte det sist svangerskap også, fordi når jeg fryser, så får jeg så sinnsykt vondt i puppene ;) Men innleggene i ull funker veldig bra :)
Jeg tok på meg det idag jeg også. Sist så hadde jeg så ømme brystvorter og det gjorde så vondt i kulda. Deilig å ikke fryse.

Jeg tok på meg det idag jeg også. Sist så hadde jeg så ømme brystvorter og det gjorde så vondt i kulda. Deilig å ikke fryse.
Ja, det gjør så sinnsykt vondt, så denne gangen begynte jeg tidlig ;)

Sist ville jeg ikke bruke penger på mammaklær, da jeg syntes det var bortkastet penger. Så brukte nesten bare det jeg arvet av storesøsteren min, og følte meg som en dass mesteparten av svangerskapet. Så denne gangen skal jeg unne meg flere ordentlige bukser, også skal jeg sy meg mange fine topper og gensere. Litt romsligere økonomi denne gangen, så da unner jeg meg litt ekstra siden vi allerede har alt av utstyr.

Skal hamstre gravid tights fra H&M☺️ Hvor kjøper dere bukser? Sist kjøpte jeg de også fra H&M, men syns ikke di var noe særlig...

Boob har en i merinoull, vet jeg. :)

Skal hamstre gravid tights fra H&M☺️ Hvor kjøper dere bukser? Sist kjøpte jeg de også fra H&M, men syns ikke di var noe særlig...
Jeg brukte bare bukser fra hm sist, likte de jeg. Nå har jeg lyst på en turbukse fra stormberg, vi er mye ute.

Jeg bestilte bare noen tightser og trøyer fra HM sist. Blir vel å gjøre det igjen når behovet melder seg :)

Back
Topp