Bugaboo vs Urban Jungle

Vinna

Blir kjent med forumet
Det står mellom disse to, til januarbabyen, men klarer ikke helt å bestemme meg..

noen med erfaringer som kan hjelpe meg?? :rolleyes:

Har bugaboo, har alt jeg trenger i en vogn. Både jegnog mini er super fornøyd. Spør om du lurer på noe:)

Har urban jungle, er kjempe fornøyd. Så god og lett å trille :) mini elsker og sove i bagdelen, ligger lunt og godt nedi.

Takk for svar!
Hadde Bugaboo cameleon forrige gang (8 år siden) og byttet til oth uj etter ca 6 mnd.
Veldig fornøyd med bagdel på buggisen og sportsvogndelen på uj..

Men syns jo den Buffaloen er lekker da! :Heartpink

Hvor lenge før termin kjøpte dere vogn forresten?

Takk for svar!
Hadde Bugaboo cameleon forrige gang (8 år siden) og byttet til oth uj etter ca 6 mnd.

Elsker også min buffalo. Den var vel i hus et par måneder før termin. :)

Takk for svar!

Kjøpte vogna i mai og hadde termin i august:) barnas hus hadde kampanje med at man fikk gavekort på 200kr for hver 1000-lapp man handlet for:p

Har urban jungle, er kjempe fornøyd. Så god og lett å trille :) mini elsker og sove i bagdelen, ligger lunt og godt nedi.
Har du v3? Hvordan synes du dempingen er? Lurer på å kjøpe denne. Har hatt tidligere versjoner av Urban jungle. Veldig god å trille, men synes det var litt dårlig demping med bag..

Har du v3? Hvordan synes du dempingen er? Lurer på å kjøpe denne. Har hatt tidligere versjoner av Urban jungle. Veldig god å trille, men synes det var litt dårlig demping med bag..
Ja, har den nye modellen fra i år. Måtte ha den pga plass i bilen, årets modell blir mindre slått sammen.

Vi er fornøyd med demping, men har ikke hatt noen annen vogn da så har ikke noe å sammenligne med.

Jeg har hatt Urban Jungle, og er ikke fornøyd i forhold til mange andre. Ikke noe galt med vognen, men ikke den typen jeg liker. Denne gangen skal jeg ha Bugaboo Cameleon eller Buffalo, i tillegg til at jeg har en Brio Smile (som nå heter Britax smile?).

Back
Topp