Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp... klarer jeg ikke legge han fra meg, han er så nydelig, vil bare sitte å se på han hele tiden ❤ flere?
Så heldige dere er... klarer jeg ikke legge han fra meg, han er så nydelig, vil bare sitte å se på han hele tiden ❤ flere?
Hehe <3
Så heldige dere erMin gutt hater å ligge på brystet. Han bare kaver og virrer med nakken
![]()
Han liker når jeg går å vugger han. Men bare hvis jeg har han i armeneHar du prøvd å gå og vugge samtidig ? Hihi. Også sette deg ned ?![]()
Så heldige dere erMin gutt hater å ligge på brystet. Han bare kaver og virrer med nakken
![]()
Han liker når jeg går å vugger han. Men bare hvis jeg har han i armene![]()
Blir mer og mer sånn her og, så nyter de gangene han sovner i armene mineÅh, dere er så heldige! Min sovnet momentant på brystet mitt de første to ukene og vi kunne ligge timesvis inntil hverandre helt til lille ble søkkvåt av svette. Etterhvert ble jeg mindre og mindre interessant og nå roer han seg ikke på meg i det hele tatt![]()
Blir mer og mer sånn her og, så nyter de gangene han sovner i armene mine![]()
Er så godt å høre at det er fler. For da slipper jeg å tenke at det er noe galt i at han ikke vil ligge der.Ha! Dette høres ut som min joGodt vi er fler
![]()
Min er 8 og får fortsatt lov heldigvis ❤Ja man må bare nyte det mens det varer! Plutselig er de blitt så store at vi ikke engang får lov å gi klem eller holde i hånda![]()
Min er 8 og får fortsatt lov heldigvis ❤
Håper jeg og får godkinn når min blir 8