Den skal jeg ha ! Takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal jeg ha ! Takk for svar
Ja, det og har jeg lurt på. Er som sandpapir både utenpå og inni. Når ordner det seg igjen? Jeg ammer ikke, så regner med hormonene mine begynner å samle seg litt snart. Det er jo også veldig lite hyggelig når jeg og samboeren skal.. Finne på noe. Høhø. Også virker det som om jeg er så lite tent at jeg får skrubbsår bare han kommer borti liksom..Mener det er noe med hormonene i kroppen også som gjør at man er tørrere der nede og da vil det kunne være ubehagelig å få tørre tamponger oppi
Jeg hadde heldigvis hørt ryktene om det, så vi hadde kjøpt inn massasjeolje/glidemiddel og bare brukte det i utgangspunktet så det ikke ble noe og tenke påJa, det og har jeg lurt på. Er som sandpapir både utenpå og inni. Når ordner det seg igjen? Jeg ammer ikke, så regner med hormonene mine begynner å samle seg litt snart. Det er jo også veldig lite hyggelig når jeg og samboeren skal.. Finne på noe. Høhø. Også virker det som om jeg er så lite tent at jeg får skrubbsår bare han kommer borti liksom..
Vi har også brukt olje, for ellers har vi ikke sjangs til å få noe gjort. Men føler fortsatt at det er så dumt å måtte gni inn alt i olje. Føler meg litt oppbrukt, hvis du skjønner.Jeg hadde heldigvis hørt ryktene om det, så vi hadde kjøpt inn massasjeolje/glidemiddel og bare brukte det i utgangspunktet så det ikke ble noe og tenke på![]()
Ja, skjønner absoluttVi har også brukt olje, for ellers har vi ikke sjangs til å få noe gjort. Men føler fortsatt at det er så dumt å måtte gni inn alt i olje. Føler meg litt oppbrukt, hvis du skjønner.
Og derfor vi kjøpte olje til både kropp og Hufsa, sånn at vi kan bruke den til massasje også. Så det ikke blir så "kjipt"!Vi har også brukt olje, for ellers har vi ikke sjangs til å få noe gjort. Men føler fortsatt at det er så dumt å måtte gni inn alt i olje. Føler meg litt oppbrukt, hvis du skjønner.
Noe usikker på når alt er tilbake til "normalen" - ammet sist også men det skjer ganske plutseligJa, det og har jeg lurt på. Er som sandpapir både utenpå og inni. Når ordner det seg igjen? Jeg ammer ikke, så regner med hormonene mine begynner å samle seg litt snart. Det er jo også veldig lite hyggelig når jeg og samboeren skal.. Finne på noe. Høhø. Også virker det som om jeg er så lite tent at jeg får skrubbsår bare han kommer borti liksom..