Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sluknet 2130, da hadde lille sovet i en time. Han våknet nå 00:20. Spent på natten, han sov mye i går kveld da vi gikk lang kveldstur- i vognen. Blir spennende å se hvordan deres natt utvikler seg og! Krysser fingrene!![]()
Her har vi fått en sovebaby altsåSovner etter mating rundt 23.00 og sover vanligvis til 05.00 før det blir mating igjen.. måtte det bare vare
![]()
Krysser fingrene for dereNy natt igjen. Idag har lillegutt hatt to stappfulle bleier. Han hadde ikke hatt avføring på tre dager. Så jeg håper at tom tarm og nybadet vil hjelpe på nattesøvnen![]()
Takk det samme <3Krysser fingrene for dere![]()
Så deilig med en så fin nattI går var første kveld der frøken sovnet i egen seng før vi la oss, sovnet i 10tiden mens vi la oss 12, sov til halv 4 før mat og sov til halv 7, så mat og en drittbleie så sov vi til halv 10! Ganske godt etter forrige natt var en olstre natt!
HuffBle ikke mye søvn i natt, nei.. Frøkna hadde mageknip til tross for 2 fulle bleier, og skrek og stønna i hele nattHåper på bedre tider, føler meg hjelpesløs når hun gråter så fælt..
Vi hadde også en slik natt. Men fikk sovet godt i formiddag, så nå er hun verdens deiligste blidfis og natta er glemtBle ikke mye søvn i natt, nei.. Frøkna hadde mageknip til tross for 2 fulle bleier, og skrek og stønna i hele nattHåper på bedre tider, føler meg hjelpesløs når hun gråter så fælt..
En mating på natt bare, da begynner det og bli braÅåå for en god natt!! 22-02 og 0230-0600![]()