Bruker deres smokk?

Lucas tar smokk. Men de må være store og runde. Har feks en fra nuk, og den er ganske flat på tunga, og den faller bare ut

Fant en smokk som fulgte med en gratis babypakke, han elsker den! Rart jeg ikke har prøvd den før.. Men skal kjøpe inn mam og Avent soothe og. Takk for tips!

Lille frøken er skikkelig smokkebaby. Ikke kresen på merke eller fasong. Eldste nektet smokk, ikke bare bare å avvenne med tommel☺️

Fant en smokk som fulgte med en gratis babypakke

Det gjorde vi også og har kjøpt flere av de siden jenta vår likte den. Det er MAM orginal 0-6 mnd.

Bruker smokk nå og da men helst bare for å kjøpe oss tid eller om hun strever med å sove

Ja, men på grunn av stramt tungebånd klarer hun best en 6+mnd. Sikkert pga den har rund kule på enden av silikonen i stede for at den er flat :)
Bruker smokken lite. Sputtes fort ut.
2 åringen vår vil alltid ha tytt, men vi begrenser det til sovetid, og bilkjøring. Hun tror babyen også vil ha den like mye som henne hehe. Når hun ikke stjeler den putter hun den inn i Lillesøster om å om igjen :o

Noen fra barselgrupper i 2014 slet med å finne smokker til sine og endte opp med suavinex smokk og difrax. Tror dem kun bestilles fra nettet da ;)

Vår lille gutt nekter å ta smokk! Det hadde vært fint å avløst gråten med smokk innimellom, og jeg kan fort bli smokken hans etterhvert mistenker jeg.. Prøver litt hver dag men han nekter. Har prøvd å dyppe i sukkervann, men han suger på den som om det er et bryst, svelger masse luft og spytter ut så fort smaken er borte.

Tips? :-)

Lille her nektet smokk. Jeg tok sukkervann i en liten sprøyte sprutet litt inn å så inn med smokken. Øvde i noen dager så satt den bom :)

Back
Topp