Flodhest

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Andre enn meg som føler seg slik? Alle klærne mine er for små, får ikke plass i det smale speilet på gangen, puppa har blitt en goood del større og jeg klarer så vidt å komme fremover når jeg går.. sykt tung i kroppen , smerter i rygg å knuter i begge rævballene.. lurer på hvordan dette skal gå :p

Er ikke kommet helt der du er enda, men er sykt oppblåst og magen står i spenn! Får krysse fingrene for at ting jevner seg ut når vi passerer uke 12 :)

Oppblåst så det holder om dagen, føler det synes godt - selv om mannen lover at det ikke ser sånn ut :p

Er så deilig å se at jeg ikke er alene , men helst skulle alle følt oss glødene og deilige ;p ser for meg om noen dytter meg eller kommer borti magen min så vil jeg plutselig bli en ballong med hull i . Prrrfftt å havna mange meter lengre borte :p

Er så deilig å se at jeg ikke er alene , men helst skulle alle følt oss glødene og deilige ;p ser for meg om noen dytter meg eller kommer borti magen min så vil jeg plutselig bli en ballong med hull i . Prrrfftt å havna mange meter lengre borte :p
Får satse på at vi blir glødende etterhvert ;)

Jeg er også veldig oppblåst. Buksene mine er åpne hver dag så lenge vi ikke har besøk, haha :p Brystene sprenger konstant..

Mamma sier: det koster å få barn. Og ja, det gjør jo det. Det viktigste for meg er å holde rygg og mage sterk så jeg orker den vekten som kommer etter hvert. Uansett er vi awesome!! Vi lager jo et lite mirakel :D

Jeg er også veldig oppblåst. Buksene mine er åpne hver dag så lenge vi ikke har besøk, haha :p Brystene sprenger konstant..
Jeg har kjøpt en tights i str xxxl til å ha hjemme om jeg får besøk , bruker M i tights til vanlig . Om jeg ikke har besøk så går jeg helst naken , klærne prøver å drepe meg :p Haha.. brystspreng ja!!! Purelan funker på den værste sprengen og værste etsingen av nipplene, for meg iværtfall

Mamma sier: det koster å få barn. Og ja, det gjør jo det. Det viktigste for meg er å holde rygg og mage sterk så jeg orker den vekten som kommer etter hvert. Uansett er vi awesome!! Vi lager jo et lite mirakel :D
Har fibromyalgi og ME, så tviler jeg klarer å holde ryggen sterk.. meen ja verdt det når jeg får mirkalet mitt ;)

Ja, For noen Gode ord!! Ja, målet mitt er også å styrke rygg og kjernen, venter bare på litt overskudd :-)

Oppblåst og kan kun bruke tights og bukser med strikk. I tillegg spist mye og lagt på meg allerede. Må rett og slett storhandle teltplagg! Magen min nå i uke 8 er større enn fotballfrues nær termin!

Oppblåst og kan kun bruke tights og bukser med strikk. I tillegg spist mye og lagt på meg allerede. Må rett og slett storhandle teltplagg! Magen min nå i uke 8 er større enn fotballfrues nær termin!
Hahaha. Det var jeg før jeg ble gravid, kroppen min kunne svelgt fotballfrue lett.. :p å har ikke blitt noe mindre akkurat :p må handle meg noen familietelt ;p

Jeg er skikkelig oppblåst, og føler meg blek og fæl som følge av mye kvalme. Nå har jeg fått høre "du ser så godt ut!" fra to stykker siste uka, og det er virkelig ikke slik jeg føler meg rett før jeg løper på do for å kaste opp. Nesten så jeg føler at de er ironiske, eller sier det for å ymte frampå at jeg er gravid :p

Jeg er skikkelig oppblåst, og føler meg blek og fæl som følge av mye kvalme. Nå har jeg fått høre "du ser så godt ut!" fra to stykker siste uka, og det er virkelig ikke slik jeg føler meg rett før jeg løper på do for å kaste opp. Nesten så jeg føler at de er ironiske, eller sier det for å ymte frampå at jeg er gravid :p
Haha vet hva du mener.. flere som har kommentert at jeg har slanket meg... får nesten lyst til å kakke de i hode :p
På lang avstand ser jeg nok ut som 2 personer :p

Oppblåst de lux :wacky: Det er helt ille på ettermiddagen!! Nesten forferdelig å gå/stå, gleder meg til å komme hjem til sofaen :bag:

Back
Topp