Andre som klør intenst? Eg smørre og smørre - men huda er metta og klør så inderlig.. Noken som har gode råd? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta kontakt med lege hvis du er veldig plaget. Ta ihvertfall kontakt med lege om du klør inni håndflaten og under føttene.Andre som klør intenst? Eg smørre og smørre - men huda er metta og klør så inderlig.. Noken som har gode råd?![]()
Klør selv mye og testa den tipset, og fungerer bra her ogKlør her også!! Fikk et Kjempetips som funker for meg, så enkelt som å smøre fuktighetskrem med en gang man kommer ut av dusjen. Ikke tørk deg, la det dryppe litt av og smør for da virker fuktighetskremen bedrejeg synes det hjelper, selvom det du må ha tid til å la det tørke..
Det gjer eg alt, men går ikkje lenge før eg klør etterpå likevel. Også smørrer eg meg med feite kremer - men er begrensa kor mottagelig huda er for bøtter og spann med fuktighetSmør hele kroppen inn i babyolje når du er ferdig å dusje. Ikke tørk deg med håndkle, men la vannet bare renne av![]()
Ikkje vore hos lege nei, men spørst om eg skal bestille meg en time. Ingen kløe i hender eller under føtter. Er mage/rygg/bryst for det meste..Vært hos lege med det? Kan kanskje få noe for det, evt spør om man kan bruke eurax. Har også hørt at klør inni handflater og under beina kan være tegn på leversvikt eller noe slikt, så hadde nok tatt det opp med lege.
Det gjer eg, men det lindrer bare en kort stundKlør her også!! Fikk et Kjempetips som funker for meg, så enkelt som å smøre fuktighetskrem med en gang man kommer ut av dusjen. Ikke tørk deg, la det dryppe litt av og smør for da virker fuktighetskremen bedrejeg synes det hjelper, selvom det du må ha tid til å la det tørke..
Ikkje vore hos lege nei, men spørst om eg skal bestille meg en time. Ingen kløe i hender eller under føtter. Er mage/rygg/bryst for det meste..![]()
Me 2! Smører og smører hehe.. I starten hadde jeg sykt tørr hud, så da måtte jeg jo uansettJeg har faktisk smurt meg inn med olje helt siden uke 12 ca, og har ikke klødd noe hittil (bank i bordet)Håper jeg slipper både det og strekkmerker!
Så bra! Samma her, var kjempe tørr i starten. Jeg smører ca annen hver dag, glemmer å gjøre det daglig :/ huff må bli flinkere til det nå!Me 2! Smører og smører hehe.. I starten hadde jeg sykt tørr hud, så da måtte jeg jo uansettSå nå har det bare blitt en vane.