Jaa det håper jeg virkelig for jeg begynner faktisk å bli litt leiSatser på at det gjør susen ;-) Du har sikkert skrevet det, men hvor lenge har dere vært prøvere?
Vi er i pp7 nå ! Hvilken pp er dere i? Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa det håper jeg virkelig for jeg begynner faktisk å bli litt leiSatser på at det gjør susen ;-) Du har sikkert skrevet det, men hvor lenge har dere vært prøvere?
Vi er i pp7 nå ! Hvilken pp er dere i? Jaa det håper jeg virkelig for jeg begynner faktisk å bli litt leiVi er i pp7 nå ! Hvilken pp er dere i?
![]()
Ifølge app er EL om en uke, men har hatt litt ulik lengde på syklus etter pilleslutt.. så hvem vetHvordan ligger dere an, jenter?? Nærmer EL seg??![]()
Best å humpe jevnlig 
Jaa det er santSkjønner det! Men det er verdt strevet da <3
Vi har holdt på i 2 år tilsammen nå, men ble gravid for seks mnd siden - endte dessverre i sa. Har falt ut av tellinga på pp'erVet heldigvis at jeg kan bli gravid da! Vi var midt i utredning da jeg ble gravid, så jeg har tatt opp tråden der igjen nå
![]()
Neei :/ tanta har akkurat begynt å pakke sakene sineHvordan ligger dere an, jenter?? Nærmer EL seg??![]()
Hvordan ligger dere an, jenter?? Nærmer EL seg??![]()
Ifølge app er EL om en uke, men har hatt litt ulik lengde på syklus etter pilleslutt.. så hvem vetBest å humpe jevnlig
![]()
Neei :/ tanta har akkurat begynt å pakke sakene sinesånn er det å være nesten sist på ikm
![]()
Jeg skulle laste opp bilde av el-testene mine, men jeg fikk ikke til. Andre som plages med det via appen?
Tror det blir i morgen![]()
Jepp men starter eltestingen i morgen daHehe! Skjønner![]()
Hvordan ligger dere an, jenter?? Nærmer EL seg??![]()
Tsk. Onsdag
Får ikke lagt inn noe aksjer før tirsdag grunnet sædprøven til.sambo![]()
Men det skal jo holde da...får håpe at EL plutselig ikke dukker opp tidlig, heller kanskje drøyer en dag....
Holder nok
EL pleier komme relativt stabilt på dag 20, så.. Regner med det går greit.