Mini a ture anorakk

Jeg kjøpte brukt Mini A Ture høst/vår-anorakken til jenta mi og angrer ikke på det i det hele tatt. Jeg betalte 400kr for den brukt. Hvis du virkelig ønsker den anorakken til barnet ditt så anbefaler jeg å kjøpe den brukt :) Å jeg kommer til å fortsette med å kjøpe brukt yttertøy som er i et spesielt merke jeg ønsker for det er så mye annet barnet trenger også. :)

Nei det tviler jeg på. Får en nesten lik en på name IT til Halve prisen

Jeg synes det :)
De er gode på str så vi har brukt vår i ca 1,5 år. Solgte den nå, for rundt 1/2 pris :)
Har i vanlig jakke til han nå.
Har kjøpt en ny og en brukt :)

De er jo så fine <3 men er de verdt den stive prisen??

Ja, de er kjempefine :) og god kvalitet!! Kjøpte en sånn i 74 da min var 6 mnd, den var litt stor da, og den har passet frem til nå, 2 år ;) Kan anbefales! Ser ikke brukt ut en gang :)

Fordelen er jo at de holder seg godt både i fasong og pris. Du får glatt solgt den igjen til halv pris når den er for liten. Persolig syns jeg det finnes mange andre fine jakker fra samme merket som ikke er den klassiske anorakken alle har.

Absolutt verdt prisen ja! De holder seg så godt at det er ikke noe problem og få solgt de når de ikke passer :)
Har hatt forskjellige modeller og like fornøyd med alle :)

Synes boozt.com ofte har tilbud på de jakkene :) Kjøpte for noen måneder siden til neste sesong til min datter og sønn. Litt usikker på om det var anorakk eller en annen modell da. :P

Ja det synes jeg. Kjøpte i str 80 i vår til 1årsdagen hans og er fortsatt litt stor, men blir jo litt spm en parkas.. tipper han har den til han er minst 2 år. Sikler på vinterjakka også men den tror jeg ikke vi blir å kjøpe, den er litt mer begrensa på sesong og bruk enn vår/høstjakka :)

Back
Topp