<3 <3 IKM uke 40 <3 <3

Er lotion-aktig utflod et symptom? Jeg har nemlig hatt skikkelig lotion-aktig utflod i dag, men pleier å ha litt utflod i dpo-land. Prøver å ikke være på symptomjakt. hehe. Er 6 dpo i dag (ifølge fertility friend). :angelic:
Sist jeg var gravid var det det første tegnet, rundt 6 dpo;)

Jeg lovet meg selv å vente til mandag, men er ikke så sikker jeg klarer det imorgen. At jeg var så dum og aldri bestilte billigstrimler:arghh:

Blenda test idag, hva annet? :p årh så kjipt!!

Jeg er 11 DPO i dag.. så da kan jeg kanskje ta en test? Eller vil dere være for tidlig for 'vanlige' butikktester:-)
Jeg hadde testa. Fikk selv positiv butikktest 10dpo sist svangerskap. Men så er det litt dyrt å drive å svi av butikktester da :-p

Åh, det er så kjipt å ha ikm på slutten av uka!! Tida går så sakte! Dere kan snart begynne å teste og jeg har kommet til 6dpo! Bah! Må den neste uka fly avsted!!

Dagens test er ikke positiv. Langt i fra... men den er ikke helt blenda heller.. hmmm. Er nok bare en skygge. Mensen smertene melder seg i dag også, men tempen er i hvertfall høy :-)

Gruer meg nesten litt til å teste, for den blir vel blenda som vanlig :sorry:

Akkurat sånn jeg føler det også. Derfor tester jeg ikke før ikm :) Mange mnd siden sist jeg testa, og har det mye bedre sånn.

Kanskje dette endrer seg om jeg faktisk føler meg gravid før ikm.

Alt for tidelig å teste for meg som ikke har IKM før til neste helg..
Men min dag i dag, så måtte bare ta en test som selfølgelig ble blendahvit..
Blir nok enda et år uten at mitt bursdagskake går i oppfyllelse (er 3 året jeg ønsker det samme..)

4 dpo og såååå utolmodig :p kjenner på alt av tegn "kan d være festesmerte, hmm eller kanskje det var det"
Har også en lutefase på 8 dager(begynte m vitex denne pp så håper på lengre) og da hjelper det lite å lese at LF under 10 dager kan sørge for at egget aldri får festet seg :/ skjønner ikke hvorfor syklusen skal forandre seg fra 42dager når jeg ble gravid m første til 28dager nå m EL cd17.

4 dpo og såååå utolmodig :p kjenner på alt av tegn "kan d være festesmerte, hmm eller kanskje det var det"
Har også en lutefase på 8 dager(begynte m vitex denne pp så håper på lengre) og da hjelper det lite å lese at LF under 10 dager kan sørge for at egget aldri får festet seg :/ skjønner ikke hvorfor syklusen skal forandre seg fra 42dager når jeg ble gravid m første til 28dager nå m EL cd17.
Hvilken pp er du i nå? Jeg har også hatt kluss med el og syklus lengde etter første svangerskapet. De siste 2 pp så har el endelig kommet på cd14 og syklus lengden er 27 og ikke 23 dage4 :-)

Jeg er veldig lei for å poste dette nå som dere skriver om lange dpo-dager og sykluskluss, for jeg veit akkurat hvordan dere har det. Sliti med det samme! men NÅ satt den! Greide ikke å vente med å teste, tok digital nå som viser 1-2! WOHOOOOO:)
Får ikke lagt ut bilde, det står det er for stort?:/

Jeg er veldig lei for å poste dette nå som dere skriver om lange dpo-dager og sykluskluss, for jeg veit akkurat hvordan dere har det. Sliti med det samme! men NÅ satt den! Greide ikke å vente med å teste, tok digital nå som viser 1-2! WOHOOOOO:)
Wow! Gratulerer såå mye!!!! :D

Gratulerer så mye :-D du skal ikke være lei for å poste dette! Det er jo en fantastisk nyhet og her inne deler vi gledene sammen:-D

Sliter også med å dele bilder i dag, btw

Back
Topp