Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva gjør dere for å få de små til å sove på dagtid? Ingen verdens ting funker her![]()
Jeg fikk forklaring på det på sykehuset. De lukter faktisk at det er moren. De forbinder det med mat. Hos andre personer så vet de at der ikke er mat og er enklere å roeIalle dager!! Her sliter jeg med å få lille til å sove på dagtid. Idag fikk vi barnevakt til storesøster og mannen skal ta seg av lillegutt sånn at jeg skal få sove. Mannen legger lillegutt i vogna. Vugger litt. Og nå har han sovet i over to timer... hvorfor skjer ikke det meg!
Ialle dager!! Her sliter jeg med å få lille til å sove på dagtid. Idag fikk vi barnevakt til storesøster og mannen skal ta seg av lillegutt sånn at jeg skal få sove. Mannen legger lillegutt i vogna. Vugger litt. Og nå har han sovet i over to timer... hvorfor skjer ikke det meg!
Makan!Det er samme her om natta, de nettene pappaen skal ta han sover han lengst, inatt sov han fra 2330 til 0530 for pappan..Ialle dager!! Her sliter jeg med å få lille til å sove på dagtid. Idag fikk vi barnevakt til storesøster og mannen skal ta seg av lillegutt sånn at jeg skal få sove. Mannen legger lillegutt i vogna. Vugger litt. Og nå har han sovet i over to timer... hvorfor skjer ikke det meg!
Ialle dager!! Her sliter jeg med å få lille til å sove på dagtid. Idag fikk vi barnevakt til storesøster og mannen skal ta seg av lillegutt sånn at jeg skal få sove. Mannen legger lillegutt i vogna. Vugger litt. Og nå har han sovet i over to timer... hvorfor skjer ikke det meg!
Haha. Nå føler jeg meg som en levende buffetJeg fikk forklaring på det på sykehuset. De lukter faktisk at det er moren. De forbinder det med mat. Hos andre personer så vet de at der ikke er mat og er enklere å roe![]()
Får prøve å ikke stresse selvom behovet for søvn er desperat til tiderSignerer det de andre sier. Pluss at hvis du stresser litt med at lille skal sove, så blir lille også stresset - og klarer ikke sove.![]()
Typisk :/Det er samme her om natta, de nettene pappaen skal ta han sover han lengst, inatt sov han fra 2330 til 0530 for pappan..
Typisk mannfolk :/ han får igjen den dagen babyen skal vennes til egen seng iallfallSlenger meg med på det Firsttimer skrev! Her sliter jeg med det samme!Fikk høre av jordmor at de lukter melk og mamma og dermed ikke klarer og roe seg ved deg, men at de assosierer pappa sitt bryst/nærvær med trygghet. Fortalte forresten dette til mannen, men han presterte å si at dette bare var tull og at det er jeg som gjør noe galt når ungen skal roes/sove.Makan!
Jordmora sa og at når den dagen kommer at ungen skal klare å sove i egen seng så må det bli far sin jobb å få han til å roe seg ned, så det er i det minste positivt med å lukte pupp![]()