Nattejobbing

Larin

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen av dere som jobber natt? :) i så fall, har dere tenkt å fortsette med det eller gå over på dag?

Jeg skal egentlig over på dag, men vil ikke at noen skal vite at jeg er gravid før uke 12. ALLE legger jo merke til det hvis jeg bytter nå :p så jeg lurer på om jeg skal fortsette frem til det er gått 12 uker. Jobber en uke på og en uke av, så er ikke for mye døgnsnuing, og får sove godt på dagtid :-D
Har fortalt det til sjefen, så jeg har fått lettere arbeidsoppgaver og får sette meg ned når jeg trenger det :)
 
Hei!

Jeg jobber skift - en uke på dag, en uke på kveld. Kjenner nå at kveldsskift er litt mer krevende enn dag, men enn så lenge går det fint :) Jeg tar meg litt bedre tid og stresser ikke så mye :)
 
Jeg jobber turnus, så når jeg jobber tidlig så starter jeg mellom 4 og 5 på morgenen -.-

Men, skal si det til sjefen snart, så jeg kan få tilrettelagte vakter. Holdt på å kaste opp av kvalmhet da jeg måtte opp 2.30 i natt.. -.-
 
Jeg jobber turnus og har tenkt å fortsette å jobbe natt også sålenge formen er fin og jeg får sove etter :happy:
 
Back
Topp