Graviditetstester!

Hei jenter.

Jeg har sneket litt i dette forumet, og har så lyst å flytte inn :)
Jeg tok en test i morges, og både samboer og jeg syns vi kunne skimte en skygge. Tar en ny test (CB) i morgen. Noen av dere som har erfaring med skygger på Apotek1 sine tester?
Jeg er i utgangspunktet tålmodig, og redd for å bli skuffet over å ikke være gravid, men nå ble det plutselig veldig lenge å vente til i morgen.. ;)
 
Hei jenter.

Jeg har sneket litt i dette forumet, og har så lyst å flytte inn :)
Jeg tok en test i morges, og både samboer og jeg syns vi kunne skimte en skygge. Tar en ny test (CB) i morgen. Noen av dere som har erfaring med skygger på Apotek1 sine tester?
Jeg er i utgangspunktet tålmodig, og redd for å bli skuffet over å ikke være gravid, men nå ble det plutselig veldig lenge å vente til i morgen.. ;)

Hei på deg :) krysser fingrene og håper at du flytter inn hit til oss❤️
 
614c93f05cf507b832a99dcc939182f5.jpg


Jeg kan visst flytte inn hit :)
 
Hei jenter.

Jeg har sneket litt i dette forumet, og har så lyst å flytte inn :)
Jeg tok en test i morges, og både samboer og jeg syns vi kunne skimte en skygge. Tar en ny test (CB) i morgen. Noen av dere som har erfaring med skygger på Apotek1 sine tester?
Jeg er i utgangspunktet tålmodig, og redd for å bli skuffet over å ikke være gravid, men nå ble det plutselig veldig lenge å vente til i morgen.. ;)
Med mindre du tester alt for tidlig, så skal streken være ganske tydelig.
Der i mot testet jeg 4 dager over tiden med førstemann med billigtest, og den testen var ultrasvak.
Denne gangen testet jeg tilsvarende 4+1 med cb, og der var det ikke tvil om at det var strek :)

Lykke til! Krysser fingrene for deg :D
 
Jeg flytter inn 4+3 i dag (Får ikke til å laste opp bilde fra mobil)
 
Med mindre du tester alt for tidlig, så skal streken være ganske tydelig.
Der i mot testet jeg 4 dager over tiden med førstemann med billigtest, og den testen var ultrasvak.
Denne gangen testet jeg tilsvarende 4+1 med cb, og der var det ikke tvil om at det var strek :)

Lykke til! Krysser fingrene for deg :D

Jeg har samme erfaring, testet 10 dpo og fikk en kjempesvak strek, hadde en cb med ukeindikator og den ga utslag med en gang
Har fortsatt å teste med billigtestene bare for å se når de kommer til å gi fullt utslag, i først i går ( hadde vært 14 dpo og 1 ikm) begynte det å gi bra utslag.. dårlig..
 
Her er mine :D
 
Last edited:
IMG_0043.JPG Må nok melde meg inn her jeg også. Menstermin 05. Juni
 
Last edited:
Klarer ikke å laste opp bilde fra tlf.. Men har tatt positive tester to dager i strekk!:hello2 så jeg sniker meg inn her og sier hei!:) er usikker på termin siden jeg trodde jeg var 10ish dpo i dag og testene er og har vært fine og sterke hele tiden. Kan virke som jeg har bommet på EL men hadde mensen 01.09. så ifølge den er jeg 3+6 i dag!:happy093
 
Last edited:
Her er min test fra i går :) 3+5 da :Dunnamed.jpg
 
Ja, jeg skjønner det ikke helt. Har lange sykluser og skulle dermed ikke hatt IKM før fredag i neste uke..sist mens var 01.09.
Haha, nei huff, håper virkelig ikke det er tvillinger! :O tror både jeg og gubben hadde besvimt..:p tenker at jeg må jo ha hatt EL tidliger enn jeg trodde.. Har diabetes så skal jo inn på mange ultralyder og oppfølgingstimer så de finner nok utav det. :)
 
Ja, jeg skjønner det ikke helt. Har lange sykluser og skulle dermed ikke hatt IKM før fredag i neste uke..sist mens var 01.09.
Haha, nei huff, håper virkelig ikke det er tvillinger! :O tror både jeg og gubben hadde besvimt..:p tenker at jeg må jo ha hatt EL tidliger enn jeg trodde.. Har diabetes så skal jo inn på mange ultralyder og oppfølgingstimer så de finner nok utav det. :)
Den var veldig sterk ihvertfall :)
 
ImageUploadedByBV Forum1475423862.603832.jpg
Fornøyd med ettermiddagsurin :p nå er jeg ferdig med å teste hehe begynner å innse at jeg er gravid nå
 
Back
Topp