Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi det akkurat likt. Syns også det er et fint navn, for all del. Men jeg tenker kun på Messi og Lionel Richie når jeg hører navnet... Samboer har foreslått det, og nå syns han INGEN andre navn er fine. Han avslår alle forslagene jeg kommer med, og har til og med begynt å kalle gutten i magen for Lionel... Og nå begynner vi å få det litt travelt, da lillebror har begynt å melde sin ankomst 6 uker før terminHahamorsomt du spør! Samboeren min har allerede meldt at om vi får en gutt, så er det navnet.. Jeg synes det også er fint, men har litt reservasjoner mot å oppkalle sønnen min etter en fotballspiller.
Om du ikke tenker på fotballspilleren, så sier jeg kjør på!
Da har vi det akkurat likt. Syns også det er et fint navn, for all del. Men jeg tenker kun på Messi og Lionel Richie når jeg hører navnet... Samboer har foreslått det, og nå syns han INGEN andre navn er fine. Han avslår alle forslagene jeg kommer med, og har til og med begynt å kalle gutten i magen for Lionel... Og nå begynner vi å få det litt travelt, da lillebror har begynt å melde sin ankomst 6 uker før termin