Forskjell på graviditeter

Oboy

Flørter med forumet
Noen som har merket mye forandringer i forhold til plager med bekkenet?
Var så sinnsykt plaget med det sist. Fikk jo smerter fra dag 1 da nå merker jeg nesten ingenting til det. Bare innimellom. Pleier d ikke bli værre for hver gang?
Kjenner jeg ikke Klarer å holde samme tempo på jobb men kjenner ikke den type smerte. Kan jo enda komme da. Er jo bare 5+0 enda.
 
Jeg kjenner smerter og plager med bekkenet allerede.. var sånn jeg fant ut at jeg var gravid før ikm.. å det har blitt værre bare på en uke! Spent på hvordan dette blir.... forrige svangerskap fikk jeg bekkenløsning/problemer uke 9
 
Ja var slik jeg også sist. Derfor jeg syns d er så rart at jeg merker så lite denne gang. Fikk jo problemer med en gang da.
Det er vell ikke tegn på spontanabort?
Merker lite til kvalme også.
Men har murringer og stikking og følelsen av melke spreng så noe skjer vell?
 
Ja var slik jeg også sist. Derfor jeg syns d er så rart at jeg merker så lite denne gang. Fikk jo problemer med en gang da.
Det er vell ikke tegn på spontanabort?
Merker lite til kvalme også.
Men har murringer og stikking og følelsen av melke spreng så noe skjer vell?
Noe skjer:) å det er fortsatt tidlig så plutselig kommer bekkenløsningen og kvalmen fra helvette så foreløbig nyter jeg det litt også det å være symptomfri :p selv om jeg gjerne vil ha noe symptomer for å få følelsen av graviditet :p
 
Ja det er sant nyt d så lenge vi kan. Vises allerede på meg da allerede!! Kan ikke skjule dette lenge for å si d slik
 
Jeg er 4+2, og begynte å merke bekkenet allerede et par dager før jeg testet positivt.. luftig, småkvalm (ihvertfall når jeg blir sulten, og det er jeg hele tiden) så synes alt starter tidligere denne gangen :)
 
Har ikke så mye store klær å skjule meg i egentlig. Prøvde å bruke en vanlig collage genser igår. Men jaggu ser det gjennom den også. Mest på ettermiddag og kveld da er magen større.
 
Har ikke så mye store klær å skjule meg i egentlig. Prøvde å bruke en vanlig collage genser igår. Men jaggu ser det gjennom den også. Mest på ettermiddag og kveld da er magen større

Har ikke så mye store klær å skjule meg i egentlig. Prøvde å bruke en vanlig collage genser igår. Men jaggu ser det gjennom den også. Mest på ettermiddag og kveld da er magen større.

De har type collegegenser i gravid avdelingen på hm, kanskje den skjuler litt mer? Så ikke ut som en typisk gravid genser
 
Har ikke så mye penger å handle klær for desverre vi skal kjøpe hus snart forhåpentligvis. det får gå som det går får bruke gubben sitt.
 
Back
Topp