TakkSå fin! Hvor er den kjøpt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fin! Hvor er den kjøpt?![]()
Så finFørste møbel på plass![]()
Skal stå på vårt rom, men den får henge på hans eget inntil videre
![]()
Så fint!! Hvor er lampa kjøpt?Vis vedlegget 195069 Foreløpig helt tomt, men vegger, gulv og lampe er hvertfall klart. Nå kribler der fært etter å kjøpe møbler![]()
TakkSå fint!! Hvor er lampa kjøpt?![]()
Gleder meg til å se hvordan det blir!Vis vedlegget 199697
Vis vedlegget 199698
Rommet som skal bli lillesøster sitt er vasket og klart til maling
Min stefar som er maler kommer i løpet av neste uke og maler for oss![]()
Eg ogGleder meg til å se hvordan det blir!![]()
Gleder meg til å seTakkLampa er fra Vita Eos kjøpt på multitrend.no Kommer nye bilder straks jeg får de siste skruene til Kilisengen
![]()
Vita Copenhagen EOS 45cm Hvit Medium. Så at Jollyrom har de på tilbud nåGleder meg til å sehusker du hvilken str det er på lampa?
Kommer helt sikkert til å bli super søttEg ogBlir hvite vegger, så skal eg klistre rosa skyer på de
Må og komme oss på IKEA, forhåpentligvis neste helg
![]()
Så fint det blir!Vis vedlegget 200612
Vis vedlegget 200613
Da var lillesøster sitt rom malt, i morgen fester vi på igjen boksene til stikk kontakter og lokket til varmegjenvinning. Så er det bare å begynne innredningMå en tur på IKEA og kjøpe litt ting
![]()
Blir så fint
Koser meg skikkelig med redebygging <3![]()
Så nydeligOg der kom uroen. Ikke 100% fornøyd, men jeg skjønner det er vanskelig å gjennskape nøyaktig ut ifra et bilde. Men men.. Også har jeg jo bygd meg opp ganske store forventninger ila 9 uker.![]()
Så fintNå er sengen og rommet klart <3
Vis vedlegget 205833
TakkSå fint![]()