I et hav av stellevesker!

Trenger ikke klyper heller, jeg har alltid bare brukt den lange stroppen jeg.
Men så har jeg ikke ofte med meg veske og vogn heller da. .

Jeg har to stellevesker fra storksak som jeg har vunnet

Trenger ikke klyper heller, jeg har alltid bare brukt den lange stroppen jeg.
Men så har jeg ikke ofte med meg veske og vogn heller da. .

Jeg har to stellevesker fra storksak som jeg har vunnet

Her inne? Snakk om flax altså :)

Ja, de er veldig fine. Men sitter og lurer på hvor praktisk de er med de lommene utenpå (uten glidelås), vil vel kanskje bli et irritasjonsmoment når det regner/snør i vinter :)

Ja det kan jo være :p min erfaring er st det hverken finnes perfekt vogn eller stelleveske :p noe mangler liksom på alt... hehe

Ja, plass til utrolig mye ;)
Guttungen var flaske barn og gulpebarn, så en god del vi måtte ha ned oss kan man si :p
Aldri noe problem
Flaske barn her også :) vi hadde med stelleveska til New york, fikk til og med plass til go pro kamera og stativ :p daa snakker vi god plass ;)

Her inne? Snakk om flax altså :)
Jepp.

Med noe tid mellom da. Og jeg har vel max vært en eller to mnd jeg ikke har "kvalifisert meg" på tre-fire år
Men ja. Veldig flaks.

Ja, de er veldig fine. Men sitter og lurer på hvor praktisk de er med de lommene utenpå (uten glidelås), vil vel kanskje bli et irritasjonsmoment når det regner/snør i vinter :)
Men skal du trille mye ute i regn og snø og samtidig trenge stelleveske?

I regn og snø er jeg på trilletur. Da trenger jeg ikke stelleveske.
Stelleveske trenger jeg når jeg skal noe. Regner eller snør det tar jeg trolig bilen.

Vi har Doctor who-veske frå eBay. Greit å ikkje ha alt for damete veske, pappaen brukar den meir enn eg.

Ja det kan jo være :p min erfaring er st det hverken finnes perfekt vogn eller stelleveske :p noe mangler liksom på alt... hehe

Merker jo at jeg gjerne vil finne den hellige gral av babyutstyr, hehe :P Så finner man vel gjerne ut at det ikke betyr så mye alikevel :D

Men skal du trille mye ute i regn og snø og samtidig trenge stelleveske?

I regn og snø er jeg på trilletur. Da trenger jeg ikke stelleveske.
Stelleveske trenger jeg når jeg skal noe. Regner eller snør det tar jeg trolig bilen.

Godt poeng :D

Jepp.

Med noe tid mellom da. Og jeg har vel max vært en eller to mnd jeg ikke har "kvalifisert meg" på tre-fire år
Men ja. Veldig flaks.

Såpass ja ☺️ kanskje det blir veske denne måneden også ;)

Såpass ja ☺️ kanskje det blir veske denne måneden også ;)
Lov å håpe...

Jeg trenger ny jobb-veske. Permisjonen er snart slutt. En med plass til laptop, det blir nok noe hjemmekontor for å få kabalen til å gå opp med tre unger og amming og lekser og fritidsaktiviteter og det som er

Her fulgte det stelleveske med vognen (Mountain Buggy Urban Jungel) så den kommer pappaen til å bruke. Jeg planlegger å bruke min Adax Caroline veske.

Jeg fikk nettopp denne i posten! Virker veldig romslig og bra og jeg gleder meg til å ta den i bruk! :)
image.jpeg
Er av merket ByStroom :)

Jeg har simo sin, på min simo vogn. Syns den er så grei :)

Men veldig lyst på en sånn i skinn eller lignende så kan gå for å være veske også :) men de er jo så forferdelig dyre!

Jeg bruker en Fjellrevensekk jeg :) mest fordi jeg synes de fleste stelleveske er stygge. Sekken har kjekk størrelse også kan lillejenta "arve" den etterpå :)

Jeg har britax vogn med tinkafu kroker og storksak lucinda veske. Funker fint! Og den har mange gode rom og plass til flasker :-)

Jeg fikk nettopp denne i posten! Virker veldig romslig og bra og jeg gleder meg til å ta den i bruk! :)
Vis vedlegget 199744
Er av merket ByStroom :)
Hva heter den mer enn byStroom?
Den første veska jeg kjøpte var en "Aida" fra Bystroom. Men der var veska såpass tung i seg selv, at når jeg fylte den med det jeg trengte og hang den på vogna så opplevde jeg at vogna nesten velta... Og vogna var en emmaljunga edge, og den er ikke lett å velte..

Så cluet er å velge en veske som i seg selv knapt veier noe.

Back
Topp