Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trenger ikke klyper heller, jeg har alltid bare brukt den lange stroppen jeg.
Men så har jeg ikke ofte med meg veske og vogn heller da. .
Jeg har to stellevesker fra storksak som jeg har vunnet
Ja, de er veldig fine. Men sitter og lurer på hvor praktisk de er med de lommene utenpå (uten glidelås), vil vel kanskje bli et irritasjonsmoment når det regner/snør i vinter![]()
Flaske barn her ogsåJa, plass til utrolig mye
Guttungen var flaske barn og gulpebarn, så en god del vi måtte ha ned oss kan man si
Aldri noe problem
Jepp.Her inne? Snakk om flax altså![]()
Men skal du trille mye ute i regn og snø og samtidig trenge stelleveske?Ja, de er veldig fine. Men sitter og lurer på hvor praktisk de er med de lommene utenpå (uten glidelås), vil vel kanskje bli et irritasjonsmoment når det regner/snør i vinter![]()
Ja det kan jo væremin erfaring er st det hverken finnes perfekt vogn eller stelleveske
noe mangler liksom på alt... hehe
Men skal du trille mye ute i regn og snø og samtidig trenge stelleveske?
I regn og snø er jeg på trilletur. Da trenger jeg ikke stelleveske.
Stelleveske trenger jeg når jeg skal noe. Regner eller snør det tar jeg trolig bilen.
Jepp.
Med noe tid mellom da. Og jeg har vel max vært en eller to mnd jeg ikke har "kvalifisert meg" på tre-fire år
Men ja. Veldig flaks.
Lov å håpe...Såpass jakanskje det blir veske denne måneden også
![]()
Jeg fikk nettopp denne i posten! Virker veldig romslig og bra og jeg gleder meg til å ta den i bruk!
Vis vedlegget 199744
Er av merket ByStroom![]()
Oj, det var ikke dårligFlaske barn her ogsåvi hadde med stelleveska til New york, fikk til og med plass til go pro kamera og stativ
daa snakker vi god plass
![]()
Jeg fikk nettopp denne i posten! Virker veldig romslig og bra og jeg gleder meg til å ta den i bruk!
Vis vedlegget 199744
Er av merket ByStroom![]()
Hva heter den mer enn byStroom?den var fin![]()